شنبه، ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ آخرین‌ها پرونده‌ها
وب‌سایت روزنامه ایرانوب‌سایت روزنامه ایران
صفحه نخست اقتصاد فرهنگ سیاست جامعه ورزش بین‌الملل استان‌ها چندرسانه‌ای تصاویر یادداشت‌ها mdi-magnify mdi-brightness-{{ $vuetify.theme.current.dark ? '4' : '7' }}
صفحه اصلی mdi-chevron-left استان‌ها mdi-chevron-left آرامش و امنیت کامل در استان برقرار است بازگشت

استاندار آذربایجان غربی:

آرامش و امنیت کامل در استان برقرار است

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه اشراف و تسلط نیروهای مسلح به مرزها، ثبات و امنیت را به ارمغان آورده است، گفت: با وجود مرزهای طولانی با کشورهای همسایه، اقتدار نیروهای نظامی و امنیتی زمینه ساز آرامش و امنیت کامل در استان شده است.
دانلود

به گزارش ایران آنلاین، محمدصادق معتمدیان روز چهارشنبه در آیین معارفه و تکریم رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح و دادستان نظامی آذربایجان غربی افزود: این اقتدار نیروهای مسلح، همه توطئه‌های دشمنان در مرزهای استان را ناکام گذاشته است.

معتمدیان با اشاره به اینکه صیانت از مرزهای استان با وجود تمام محدودیت‌ها، به صورت شبانه روزی تداوم دارد، اضافه کرد: امروز سنگرهای دفاعی آذربایجان غربی، با اقتدار نیروهای مسلح از مرزها فراتر رفته و در عمق کشورهای منطقه برقرار شده است.

استاندار آذربایجان غربی، نقش کلیدی اشراف اطلاعاتی به منطقه در پیشگیری از بسیاری از توطئه ها را نیز یادآور شد و گفت: با تعامل و هم افزایی بین نیروهای مسلح، نیروهای امنیتی و دستگاه قضایی آذربایجان غربی، توطئه ها علیه استان و کشورمان خنثی شده است.

معتمدیان همچنین به توطئه های اخیر جهت به اغتشاش کشیدن و ناامن سازی استان اشاره کرد و ادامه داد: با همدلی و اقدام به موقع نیروهای مسلح، امنیتی و قضایی، آرامش و امنیت کامل امروز در آذربایجان غربی برقرار است.

وی به همراهی و همکاری نیروهای مسلح در بحران ها و بلایای طبیعی چون زلزله و مقابله با بیماری کووید ۱۹ پرداخت و اظهار کرد: نیروهای مسلح همواره نقشی بی بدیل در همراهی با محرومیت زدایی و توسعه استان داشته‌اند.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه پیشگیری از وقوع جرم، اولویت اصلی سیستم قضایی است، یادآور شد: اقتدار حکیمانه نیروهای مسلح، نیازمند پشتیبانی قانونی و حقوقی بوده و در رسیدگی به تخلفات، حقوق شهروندی و احقاق حق همواره مورد توجه باشد.

در این مراسم کریم نوروزی به عنوان رییس جدید سازمان قضایی و اکبر عبدالله پور به عنوان دادستان نظامی جدید استان آذربایجان غربی معرفی و از زحمات رضا صمیمی رییس سابق سازمان قضایی نیروهای مسلج آذربایجان غربی و رسول صبحدل دادستان سابق نظامی استان قدردانی شد.

انتهای پیام/

mdi-tag استانداری آذربایجان غربی mdi-tag سازمان قضایی نیروهای مسلح mdi-tag مراسم تکریم
mdi-content-copymdi-share-variantاشتراک‌گذاریmdi-printerپرینت خبر
mdi-transit-connection-horizontal بیشتر بخوانید

تعطیلی مجدد پروژه راه‌آهن لرستان

mdi-calendar ۲۷ اسفند - ۱۵:۲۵

فرمانده مرزبانی فراجا:

نظارت بر مناطق حساس کشور با هوشمندسازی

mdi-calendar ۲۷ اسفند - ۱۴:۱۷

عملیات امدادی در سیل سیستان و بلوچستان پایان یافت

mdi-calendar ۲۷ اسفند - ۱۱:۲۴

کمک‌های مردمی استان کهگیلویه و بویراحمد به سیستان و بلوچستان

mdi-calendar ۲۷ اسفند - ۰۹:۵۰
mdi-comment-outline دیدگاه‌ها {{ submitCommentForm ? 'انصراف' : 'ارسال دیدگاه' }}
۰منتشر شده
۰در انتظار تأیید
۰غیر قابل انتشار
دانلود
mdi-information-outline اطلاعات خبر
mdi-barcode کد خبر
8798
mdi-shape سرویس
استان‌ها
mdi-calendar تاریخ انتشار
۱۴:۴۸:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
mdi-comment تعداد دیدگاه
۰
{{ snackbarText }}
mdi-magnify جست‌وجو
جست‌وجو