در چنین شرایطی استفاده از سرویسهای درگاه پرداخت آنلاین میتواند به ادمین پیجهای تبلیغاتی کمک کند، دستکم برای دریافت هزینه و تعامل با مشتریانشان، زمان را مدیریت کنند.
هر شغل و سمتی در محیط کار، سختی کاری مخصوص به خودش را دارد. همیشه کار در معدن به عنوان نمونهی بارز سختترین کار هست ولی برخی مشاغل که به واسطه تکنولوژی و برای پاسخ دادن به نیاز بازارهای جدید تعریف شدهاند، از نظر سختی و چالشهایی که دارند برای عموم ناشناخته هستند.یکی از شغلهای جدید که بازار کار نسبتا خوبی دارد ولی مشکلات و سختی آن به چشم نمیآید، ادمین و مدیریت پیجهای کسبوکاری در فضای آنلاین است.
معمولا کاربرهای این پیجها از آنلاین نبودن ادمین پیج، دیر پاسخ دادن به کامنتها و دایرکت و اشتباه در ارسال سفارشها شاکی هستند؛ درحالیکه ادمین پیج باید چندین وظیفه مختلف را همزمان انجام بدهد و به همین دلیل فرصت پاسخگویی در لحظه را ندارد. اگر از درگاه پرداخت آنلاین در اینستاگرام برای پرداخت سفارشها استفاده کنیم در کنار افزایش امنیت در پرداخت میتوان کمی از فشار کار ادمین کم کرد. در این مطلب با روش های پرداخت در اینستاگرام و ویژگیهای هر کدام آشنا میشویم.
چند روش پرداخت در اینستاگرام برای خرید آنلاین وجود دارد؟
خرید اینترنتی مزیتها و مشکلات خود را دارد. در خرید حضوری شما به طور مستقیم با فروشنده صحبت میکنید، ویژگیهای کالا را از نزدیک بررسی و درنهایت هنگام تحویل کالا پول را پرداخت میکنید. اما در خریدهای اینترنتی به ویژه خرید از اینستاگرام، از طریق دایرکت یا کامنت با فروشنده یا همان ادمین پیج صحبت میکنید و معمولا باید اول هزینهی کالا را پرداخت کنید تا آن را برایتان ارسال کنند. میتوان گفت دو روش پرداخت در اینستاگرام معمول است که بیشتر کاربرها برای ثبت و نهایی کردن سفارش خرید خود از این روشها استفاده میکنند.
روش پرداخت در اینستاگرام به صورت کارت به کارت
در این روش باید بعد از نهایی کردن کالا با ادمین، مبلغ خرید آن را به حساب فروشنده واریز کنید. برای انتقال وجه میتوانید از طریق همراه بانک یا دستگاههای خودپرداز پول را واریز و تصویر فیش پرداخت را ارسال کنید. این روش مشکلاتی مانند ارسال فیش ساختگی توسط مشتری برای ادمین یا اشتباه وارد کردن مبلغ فاکتور را به همراه دارد که پیگیری کردن برای رفع این مشکلات میتواند خستهکننده باشد.
پرداخت آنلاین در اینستاگرام از طریق درگاه پرداخت
روش جدیدی که بسیاری از پیجهای معتبر برای پرداخت انتخاب میکنند، استفاده از درگاه پرداخت است. در این روش پرداخت در اینستاگرام میتوانید در قسمت بیوی پیج، لینک درگاه پرداخت را بگذارید و مطمئن باشید که در این روش هزینهی هر فاکتور به حساب خودتان واریز میشود و احتمال هیچ نوع تقلبی وجود ندارد. علاوهبراین، درگاه پرداخت کمک میکند فرایند پرداخت سادهتر و کوتاهتر شود و مشتری بلافاصله پس از تصمیم به خرید، پرداخت را انجام دهد؛ چون گاهی در روش کارت به کارت، به دلیل فاصله زمانی زیاد میان تصمیم به خرید و پرداخت، مشتری از خرید منصرف میشود.
پرداخت هزینه در اینستاگرام از طریق درگاه پرداخت چه مزیتهایی دارد؟
دو روش پرداخت در اینستاگرام را با هم مقایسه کردیم اما دلایل زیادی وجود دارد که شما استفاده از درگاه پرداخت را ترجیح دهید. در ادامه مزیتهایی که این روش از پرداخت در خرید آنلاین برای شما به عنوان ادمین پیج ایجاد میکند را بیان میکنیم.
ساده شدن فرایند پرداخت در خرید از اینستاگرام: زمانیکه مشتری از موجود بودن کالای مد نظر مطمئن شود و سفارش آن را با شما نهایی کند، به راحتی وارد لینک درگاه در بیو میشود و مبلغ را وارد و پرداخت را انجام میدهد. در واقع فرایند پرداخت به کمک لینک درگاههای پرداخت از گرفتن شماره حساب شما، وارد شدن به همراه بانک یا رفتن به دستگاه خودپرداز و وارد کردن شماره حساب و مبلغ به کلیک کردن روی لینک، وارد کردن مبلغ و پرداخت ساده میشود. درنتیجهی ساده شدن مراحل پرداخت، درصد انصراف از خرید در مرحلهی پرداخت کمتر میشود و شما میتوانید فروش بیشتری داشته باشید. ناگفته نماند که این تجربه در پرداخت میتواند وفاداری بیشتری در مشتری شما به وجود آورد.
افزایش امنیت در مرحله پرداخت: چون پرداخت از طریق درگاه پرداخت انجام میشود، مشتری اطمینان دارد که امنیت اطلاعات حساب بانکیاش حفظ میشود و شما هم میدانید که امکان ارسال فیش غیرواقعی برای مشتری وجود ندارد.
سقف بلند در پرداخت: میدانید در پرداخت کارت به کارت سقف محدودی برای انتقال پول در شبانهروز در نظر گرفته شده است. از آنجا که برخی خریدهای اینترنتی مبلغ بالایی دارند و نمیتوان به روش کارت به کارت، پرداخت را یک مرتبه انجام داد؛ درگاههای پرداخت سقف پرداخت را تا 50میلیون تومان در شبانهروز افزایش دادهاند. بعضی از صفحات در اینستاگرام مانند اینفلوئنسرها کار تبلیغات را انجام میدهند و ممکن است هزینهی تبلیغ در یک پیج بیشتر از سقف کارت به کارت شود. در این شرایط هم ادمین میتواند با روش دریافت هزینه تبلیغات در شبکه های اجتماعی با درگاه پرداخت بسیاری از دغدغههای معمول در پذیرش و واریز هزینه تبیلغات را کاهش دهد. بنابراین چه سفارش خرید کالا داشته باشید چه سفارش تبلیغ در شبکه های اجتماعی با محدودیت در سقف پرداخت مواجه نخواهید شد.
صدور فاکتور آنلاین و کد تخفیف: یکی از امکانات جالب در درگاه پرداخت برای کاربران این است که شما به عنوان صاحب پیج میتوانید برای مشتریهایی که یک تا چند کالا را ثبت کردهاند، فاکتور آنلاین صادر کنید و حتی کد تخفیف برای فاکتور در نظر بگیرید. بنابراین با ارسال فاکتور، مشتری به طور شفاف مشاهده میکند هر کالا چه قیمتی دارد و چند درصد تخفیف برای او در نظر گرفته شده است.
پنل مدیریتی برای ادمین: در روش پرداخت در اینستاگرام به صورت کارت به کارت ادمین پیج موظف است، هر فاکتور خرید را ثبت کند و تعداد و مبلغ فروش برای هر بازهی زمانی را محاسبه کند. اما درگاه پرداخت به ادمین امکان مدیریت تراکنشهای مالی را میدهد. در بخش پنل مدیریت میتوانید به تمام واریزیها بر اساس تاریخ و حتی نام واریزکننده دسترسی داشته باشید.
روش پرداخت در اینستاگرام
درگاه پرداخت روشی ساده برای پرداخت آنلاین در اینستاگرام
در هر معاملهای روشهای مختلفی برای پرداخت وجود دارد. در خرید آنلاین از شبکههای اجتماعی دو روش پرداخت در اینستاگرام وجود دارد که درگاه پرداخت میتواند تجربهی خرید بهتری برای مشتریهای شما به وجود آورد. درگاه پرداخت لینک مستقیمی در اختیار مشتری قرار میدهد که با وارد کردن مبلغ و اطلاعات بانکی خود میتواند در زمانی کوتاه پرداخت را انجام دهد. همچنین مدیریت واریزیها در سفارشهای ثبت شده برای شما از طریق پنل مدیریتی کاری بسیار ساده خواهد بود.