اخبار آنلاین روزنامه ایران (ایران آنلاین) وابسته به موسسه فرهنگی و مطبوعاتی ایران

  • دوشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۰
اخبار آنلاین روزنامه ایران (ایران آنلاین) وابسته به موسسه فرهنگی و مطبوعاتی ایران

کلمات کلیدی

آیا درج آگهی رایگان برای کسب و کار ما مفید هست؟

آیا درج آگهی رایگان برای کسب و کار ما مفید هست؟

شمار کاربران اینترنتی روز به روز در حال افزایش است و تاثیر بی اندازه تبلیغات اینترنتی در جذب کاربر و مشتری غیر قابل انکار است. با تبلیغات در سطح اینترنت، برند تجاری و کسب و کار شما معرفی می شود و در نتیجه، فروش محصولات و خدمات شما افزایش میابد. تبلیغات در اینترنت مزایای زیادی دارد؛ از این رو در حال حاضر به یکی از اساسی ترین ابزار تبلیغاتی شرکت های بزرگ دنیا تبدیل شده است.

شمار کاربران اینترنتی روز به روز در حال افزایش است و تاثیر بی اندازه تبلیغات اینترنتی در جذب کاربر و مشتری غیر قابل انکار است. با تبلیغات در سطح اینترنت، برند تجاری و کسب و کار شما معرفی می شود و در نتیجه، فروش محصولات و خدمات شما افزایش میابد. تبلیغات در اینترنت  مزایای زیادی دارد؛ از این رو در حال حاضر به یکی از اساسی ترین ابزار تبلیغاتی شرکت های بزرگ دنیا تبدیل شده است.

در این مقاله دو روش از تبلیغات اینترنتی،  درج آگهی رایگان در سایت های نیازمندی و خرید رپورتاژ در سایت های نیازمندی را بررسی می کنیم.

 

1- درج آگهی رایگان و ویژه در سایت های نیازمندی

 درج آگهی در سایت های درج آگهی رایگان (سایت های نیازمندی)، که مورد بحث این مقاله ما می باشد، در واقع کم هزینه ترین تبلیغات اینترنتی یا تبلیغات بدون هزینه می باشد زیرا خودتان میتوانید با نکاتی که در این مقاله ذکر می شود به راحتی اقدام به درج آگهی کنید.

سابقه سایت های نیازمندی رایگان در ایران حدود بیش از 14 سال می باشد و تعداد سایت های نیازمندی روز به روز در حال افزایش می باشد. اما تعداد سایت های نیازمندی معتبری که از پشتیبانی مناسبی برخوردار باشند زیاد نیست. سایت نیازمندی پیام سرا که از سال 1386 تاسیس شده , از جمله سایت های نیازمندی رایگان می باشد، که دارای 20 سایت نیازمندی رایگان در زیر مجموعه خودش می باشد.

مشاهده سایت های درج آگهی رایگان

در سایتهای نیازمندی به دو صورت آگهی درج می شود:

1- درج آگهی رایگان؛ که در بیشتر سایت های معتبر امکان درج لینک به سایت شما نیست.
2 - درج آگهی آگهی ویژه؛  که شما می توانید لینک سایت و یا وبلاگ خودتان را در آگهی درج کنید.

قوانین جهت درج آگهی رایگان در سایت های نیازمندی :

- در بعضی از سایت های نیازمندی رایگان می توانید بی نهایت آگهی رایگان درج کنید.
- بعضی از سایت های نیازمندی معتبر، محدودیت روزانه برای درج آگهی رایگان دارند؛ مثلا روزی 5 آگهی رایگان
- متاسفانه در بعضی از سایت های نیازمندی این محدودیت به صورت کلی هست  به عنوان مثال، بیشتر از 5 آگهی رایگان نمی توانید درج کنید.

قوانین جهت درج آگهی ویژه در سایت های نیازمندی :

درج آگهی ویژه با لینک فالو
درج لینک ویژه با لینک نوفالو
جهت درج آگهی ویژه دقت کنید که حتما سایت هایی را انتخاب کنید که لینک سایت شما را به صورت فالو درج کنند.

یک سایت نیازمندی معتبر چه مشخصاتی باید داشته باشد ؟

برای بررسی یک سایت نیازمندی معتبر به غیر از موارد ذکر شده چند مورد زیر هم مهم هست
- سابقه تاسیس سایت نیازمندی و عمر دامنه
- بررسی رتبه دامین اتوریتی و پیج اتوریتی دامنه
- پشتیبانی مناسب و تائید سریع آگهی های رایگان درج شده 

با توجه به توضیحات ذکر شده, در ادامه برخی از معیار ها و امکانات یک سایت نیازمندی معتبر برای درج آگهی را بررسی میکنیم:

سایت نیازمندی پیام سرا  :

1- اجازه درج آگهی رایگان به صورت نامحدود (روزانه 5 آگهی رایگان)
2- لینک سایت کاربر در آگهی های ویزه به صورت فالو می باشد
3- سابقه تاسیس پیام سرا سال 1386 می باشد که عمر دامنه سایت معیار مهمی است
4-  دارای پیج اتوریتی و دامین اتوریتی بالا
5- تائید سریع آگهی های درج شده در سایت
6- پشتیبانی به صورت گفتگوی آنلاین و تلفنی
7- مشاوره به کاربران جهت ویرایش و بهینه سازی متن آگهی های غیر رایگان

ترفند های مهم درج آگهی رایگان:

درج آگهی نیاز به تخصص خاصی ندارد، منتهی نکاتی هست که اگر رعایت شود آگهی های رایگان می توانند برای شما بازدهی مثبت بیشتری داشته باشند:

  • عنوان آگهی در سایت های نیازمندی :

    عنوان آگهی کوتاه اما مشخص کننده دقیق خدمات شما باشد. یعنی کلمات کلیدی باشد که فکر می کنید مشتری شما برای دریافت خدمات یا محصول شما در گوگل سرچ می کند.سعی کنید حتما در انتهای عنوان، اسم شرکت یا برند خود را هم اضافه کنید. 
  • متن آگهی یا همان شرح آگهی :

    متن آگهی اینترنتی شما تاثیر زیادی در بازدید آگهی شما دارد. زمان بگذارید و متن آگهی خود را کامل بنویسید. تمام ویژگی های خدمات خود را در متن آگهی توضیح دهید.
    سعی کند کلمات کلیدی مورد نظر که در عنوان آگهی ذکر شده حتما در شرح آگهی شما حداقل 2 الی 3 بار تکرار شود.
  • روزمه کاری، نکته خیلی مهم در شرح آگهی !!

    در انتهای شرح آگهی در مورد سابقه و رزومه کاری مجموعه و شرکت خودتون توضیحات چند خطی بنویسید.
    هر چه متن آگهی شما جامع تر باشد، جذب مخاطب و در نتیجه آن جذب مشتری بیشتر خواهد بود.
  • راه های ارتباط مشتری با شما :

    حتما اطلاعات تماس کامل ذکر کنید و راحت ترین راه های ارتباطی را قرار بدید. از جمله شماره تماس، ایمیل، آدرس و حتی آیدی تلگرام یا شماره واتساپ
  • تصویر آگهی در سایت های نیازمندی :

    در آخر عکس آگهی اینترنتی شماست. عکسی جذاب و متناسب با کار خود انتخاب کنید .اینکار باعث می شود عکس آگهی شما در نتایج گوگل نمایش داده شود.
    هرچه عکس جذابتر و حاوی اطاعات بیشتری از کسب کار شما باشد بازدید از سایت و آگهی شما افزایش می یابد.
    سعی کنید روی تصویر اسمی از برند یا نام تجاری خودتون نوشته باشد.

خرید رپورتاژ

2-  درج رپورتاژ در سایت های نیازمندی :

برندهایی که در زمینه سئو موفق هستند، از کمپین‌های رپورتاژ آگهی به عنوان موثرترین راه‌حل برای کسب رتبه اول گوگل استفاده می‌کنند و سئوکاران به خوبی می‌دانند که حتی اگر طراحی و محتوای یک سایت مورد تایید گوگل باشد، رسیدن به رتبه اول گوگل، بدون داشتن بک لینک از وبسایت های معتبر، غیرممکن است.

اما براساس به‌روزرسانی‌های جدید گوگل، بک لینک‌هایی که قبلاً به صورت تبلیغات متنی در وب‌سایت‌ها منتشر می‌شدند و در تاریخ خاصی متوقف می‌شدند، اکنون به عنوان لینک‌های خریداری شده یا هرزنامه‌ها در نظر گرفته می‌شوند و خطر بزرگی هستند که در نهایت منجر به کاهش رتبه سایت نزد گوگل می‌شوند.

امروزه گوگل استانداردهای بک لینک جدیدی را تعریف کرده است که به بک لینک‌هایی نیاز دارد تا کاملا واقعی باشند و توسط صفحاتی با محتوای مرتبط هدایت شوند؛ در نتیجه خرید رپورتاژ دائمی در سایت های نیازمندی می تواند موثر باشد .

کپی