اخبار آنلاین روزنامه ایران (ایران آنلاین) وابسته به موسسه فرهنگی و مطبوعاتی ایران

  • پنج شنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۰

خدمات پس از فروش کالای ایرانی ضعیف است

خدمات پس از فروش کالای ایرانی ضعیف است

رئیس سازمان توسعه و تجارت گفت: بررسی‌ها نشان می‌دهد که خدمات پس از فروش کالای ایرانی ضعیف است و باید روی آن کار کنیم.

 علیرضا پیمان پاک رئیس سازمان توسعه تجارت با اشاره به اولویت بلندی‌های انجام شده برای کشور‌های هدف، گفت: امیدوار هستیم بتوانیم برنامه ریزی و رسیدگی به مسائل لجستیک، تعرفه و مواردی از این قبلی زیرساخت لازم برای توسعه تجارت در این حوره را فراهم کنیم. جمع بندی ما این است که در صادرات به دلایلی از جمله ضعف در خدمات پس از فروش موفقیت لازم را نداشتیم.
او با اشاره به کیفیت و قیمت قابل رقابت محصولات ایرانی، گفت: بررسی ها نشان می دهد که خدمات پس از فروش کالای ایرانی ضعیف است و باید روی آن کار کنیم. رایزنان بازرگانی ما فعالیت خودشان را آغاز کرده اند. راهکار‌هایی مثل تهاتر را در پیش گرفتیم و همچنین کشور‌های حوزه cis را به طور ویژه مورد هدف قرار دادیم.

 

/باشگاه خبرنگاران جوان

کپی