اخبار آنلاین روزنامه ایران (ایران آنلاین) وابسته به موسسه فرهنگی و مطبوعاتی ایران

  • یکشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰

راحت‌ترین روش برای لاغری

راحت‌ترین روش برای لاغری

مشکل کاهش وزن در مراحل مختلف زندگی اکثر افراد را تحت تأثیر قرار می‌دهد؛ اغلب اوقات، از رژیم غذایی سخت برای حل آن استفاده می شود، اما بسیاری فراموش می‌کنند که گرسنگی بدن تنها راه کاهش وزن نیست.

اوگنیا راخمانووا روانشناس و متخصص تغذیه در مورد پنج روش دلپذیر برای کاهش وزن صحبت کرد که بدون رژیم هم ممکن است.

خواب:

این جنبه از زندگی عمدتا به طور ناخودآگاه انجام می شود و گاهی اوقات به طور چشمگیری مورد غفلت قرار می گیرد. استراحت سالم سلاحی عالی در برابر وزن اضافی است.

این متخصص گفت: "خواب به طور مستقیم بر تولید هورمون های گرسنگی و سیری تأثیر می گذارد. هفت تا هشت ساعت خواب همان چیزی است که به سیستم هورمونی شما و کمک به کاهش وزن می دهد."

فعالیت:

حتی اگر به طور مداوم ورزش نکنید، سرگرمی های فعال به کاهش وزن کمک زیادی می کنند. ورزش می تواند هم در فضای باز انجام شود و پیاده روی آرام، شنا اگر چه یک تفریح و ورزش سنگین نیست، اما به کاهش وزن کمک می کند".

یک روش عالی برای کاهش وزن و بهبود سلامت بدن عادت به انجام ده هزار قدم در روز است. این توصیه ساده را نباید دست کم گرفت. 150-200 کیلو کالری صرف شده در یک روز به کاهش چاقی شکم کمک می کند.

در حال حاضر در بسیاری کشورها روش 10 هزار قدم پیاده روی روزانه برای لاغری توصیه می گردد.

در سال 1960، روش لاغری با عنوان "10 هزار قدم" در ژاپن رواج پیدا کرد. بر اساس تحقیقات دانشمندان ژاپنی یک فرد برای سوزاندن 300 کالری، باید در طول روز ده هزار قدم پیاده راه برود.

بررسی‌های نشان داده است افرادی که میزان پیاده روی خود را از هزار به سه هزار قدم در روز افزایش داده‌اند، 12 درصد کمتر احتمال مرگ دارند./ اسپوتنیک

ادویه‌های لاغری

خوراکی‌های لاغری

نسخه صبحگاهی برای کاهش وزن

بهترین نوشیدنی‌ها برای کاهش وزن

غذاهای پرکالری اما باعث کاهش وزن

معجزه آبمیوه‌های سبز در تناسب اندام

دستورالعمل‌های تغذیه‌ای برای کاهش وزن

 

 

 

کپی