سه‌شنبه، ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ آخرین‌ها پرونده‌ها
وب‌سایت روزنامه ایرانوب‌سایت روزنامه ایران
صفحه نخست اقتصاد فرهنگ سیاست جامعه ورزش بین‌الملل استان‌ها چندرسانه‌ای تصاویر یادداشت‌ها mdi-magnify mdi-brightness-{{ $vuetify.theme.current.dark ? '4' : '7' }}
صفحه اصلی mdi-chevron-left استان‌ها mdi-chevron-left مازوت سوزی در اصفهان را متوقف کنید بازگشت

شهردار اصفهان تأکید کرد:

مازوت سوزی در اصفهان را متوقف کنید

شهردار اصفهان با بیان اینکه مهمترین علت آلایندگی در این روزها مصرف مازوت است، گفت: مردم به شکل‌های مختلف از متولیان درخواست کرده‌اند که حداقل در شرایط اضطرار مصرف مازوت متوقف شود، متولیان نیز باید شرایط مردم اصفهان را درک کنند.
دانلود

به گزارش ایران آنلاین ، علی قاسم‌زاده روز 17 دی ماه در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» ضمن گرامیداشت میلاد حضرت زهرا(س) با بیان اینکه فضای شهری مهیای این عید بزرگ می‌شود، اظهار کرد: جشن‌های بسیاری برای برپایی در شهر تدارک دیده شده است و امیدواریم مردم به‌ویژه بانوان روزهای خوب و خوشی را در این ایام سپری کنند.

اصفهان روزهای سختی را از سر می‌گذارند

او با بیان اینکه این روزها اصفهان شرایط سختی را از حیث زیست‌محیطی تجربه می‌کند، تصریح کرد: علیرغم بارش باران در پایان هفته گذشته انتظار می‌رفت شرایط آب‌وهوا بهتر شود اما چنین نشد و این می‌تواند دلیلی بر این باشد که صرفاً منابع متحرک یعنی خودروها منبع آلایندگی شهر نیستند و باید به‌دنبال علل اصلی بگردیم.

شهردار اصفهان با تأکید بر اینکه مهمترین علت آلایندگی در این روزها مصرف مازوت است، خاطرنشان کرد: مردم به شکل‌های مختلف از متولیان درخواست کردند که حداقل در شرایط اضطرار مصرف مازوت متوقف شود، متولیان نیز باید شرایط مردم اصفهان را درک کنند.

قاسم‌زاده با بیان اینکه مدیریت شهری در جایگاهی نیست که بتواند تصمیم بگیرد، تأکید کرد: ما به عنوان یک مطالبه‌گر و از زبان مردم مطالبه آنها را مطرح می‌کنیم.

شهردار با بیان اینکه اعلام شده است اگر در مصرف برق و گاز صرفه‌جویی کنیم، امکان توقف استفاده از سوخت مازوت فراهم می‌شود، گفت: از مردم نیز درخواست می‌شود در مصرف برق و گاز صرفه‌جویی کنند و جلوی بهانه استفاده از مازوت را بگیرند، زیرا عمده مصرف مازوت در نیروگاه برای تولید برق است و اگر مدیریت مصرف را انجام دهیم، شاید بتوان مصرف سوخت نیروگاه را از مازوت به گاز تغییر داد و مشکل برطرف شود.

شهردار اصفهان درپایان خاطرنشان کرد: از مردم درخواست می‌شود سفرهای شهری خود را به حداقل برسانند، زیرا تنفس در این هوا عوارضی برای آنها خواهد داشت.

انتهای پیام/

mdi-tag آلایندگی هوا mdi-tag اصفهان mdi-tag مازوت سوزی
mdi-content-copymdi-share-variantاشتراک‌گذاریmdi-printerپرینت خبر
mdi-transit-connection-horizontal بیشتر بخوانید

تعطیلی مجدد پروژه راه‌آهن لرستان

mdi-calendar ۲۷ اسفند - ۱۵:۲۵

فرمانده مرزبانی فراجا:

نظارت بر مناطق حساس کشور با هوشمندسازی

mdi-calendar ۲۷ اسفند - ۱۴:۱۷

عملیات امدادی در سیل سیستان و بلوچستان پایان یافت

mdi-calendar ۲۷ اسفند - ۱۱:۲۴

کمک‌های مردمی استان کهگیلویه و بویراحمد به سیستان و بلوچستان

mdi-calendar ۲۷ اسفند - ۰۹:۵۰
mdi-comment-outline دیدگاه‌ها {{ submitCommentForm ? 'انصراف' : 'ارسال دیدگاه' }}
۰منتشر شده
۰در انتظار تأیید
۰غیر قابل انتشار
دانلود
mdi-information-outline اطلاعات خبر
mdi-barcode کد خبر
11865
mdi-shape سرویس
استان‌ها
mdi-calendar تاریخ انتشار
۱۱:۵۴:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
mdi-comment تعداد دیدگاه
۰
{{ snackbarText }}
mdi-magnify جست‌وجو
جست‌وجو