سه‌شنبه، ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ آخرین‌ها پرونده‌ها
وب‌سایت روزنامه ایرانوب‌سایت روزنامه ایران
صفحه نخست اقتصاد فرهنگ سیاست جامعه ورزش بین‌الملل استان‌ها چندرسانه‌ای تصاویر یادداشت‌ها mdi-magnify mdi-brightness-{{ $vuetify.theme.current.dark ? '4' : '7' }}
صفحه اصلی mdi-chevron-left ورزش mdi-chevron-left دلیل حذف؛ بدن‌ها تحلیل رفت بازگشت

بازگشت تیم ملی و سکوت کی‌روش در خصوص ادامه همکاری با فوتبال ایران

دلیل حذف؛ بدن‌ها تحلیل رفت

تیم ملی فوتبال کشورمان پس از حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و حذف از مرحله گروهی مسابقات، چهارشنبه شب در میان استقبال تعدادی از هواداران از طریق فرودگاه امام خمینی(ره) به ایران بازگشت.
دانلود

روزنامه ایران: تیم ملی فوتبال کشورمان پس از حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و حذف از مرحله گروهی مسابقات، چهارشنبه شب در میان استقبال تعدادی از هواداران از طریق فرودگاه امام خمینی(ره) به ایران بازگشت. یکی از هواداران با در دست گرفتن کاغذی که روی آن نوشته شده بود «بچه‌ها سرتان را بالا بگیرید شما پیروز میدان شرف و غیرتید»، از تیم ملی استقبال کرد. از میان لژیونرها نفراتی مثل سردار آزمون، علی قلی‌زاده، صادق محرمی، میلاد محمدی و مجید حسینی با تیم ملی به تهران بازگشتند. علاوه بر این اعضای هیأت رئیسه فدراسیون و وزیر ورزش و جوانان که در دوحه حضور داشتند نیز به همراه ملی‌پوشان به تهران بازگشتند. کارلوس کی‌روش در زمان خروج از فرودگاه دسته گل خود را به یک هوادار تقدیم کرد. پس از آن سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در جمع خبرنگاران گفت: «خیلی نزدیک بودیم و تنها یک گل با صعود فاصله داشتیم اما متأسفانه نتوانستیم به هدف خود برسیم. در کل اگر بررسی کنیم دلایل زیادی وجود دارد که مردم به بازیکنان تیم ملی افتخار کنند. آنها از خودگذشتگی کردند، تا جایی که توانستند تلاش کردند تا فوتبال خوبی از خود به نمایش بگذارند اما در نیمه دوم بازی آخر این موضوع کافی نبود.» سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در پایان صحبت‌های خود به سؤالی در مورد احتمال ادامه حضورش در تیم ملی ایران پاسخ نداد، اما محمدحسین حمیسی، مدیر حراست فدراسیون فوتبال این‌گونه به سؤال پاسخ داد: ان‌شاءالله! علاوه بر این مرتضی پورعلی‌گنجی، مدافع تیم ملی گفت: «می‌خواستیم دل مردم را شاد کنیم و رؤیایمان را محقق سازیم ولی این اتفاق رخ نداد.» او در خصوص این سؤال که آیا باید کی‌روش با تیم ملی ادامه دهد، افزود: «به نظرم با توجه به شناختی که کی‌روش از بازیکنان دارد و آن کمکی که در این چندین سال به تیم ملی کرده، نتیجه ما بسیار گویاست. درست است که تیم ملی به آن رؤیایی که می‌خواست نرسید ولی من فکر می‌کنم با وقت کمی که او داشت و شرایط حاشیه‌ای که دور تیم وجود داشت، تمام تلاش خود را کرد که تیم ملی بهترین نتیجه را بگیرد. بهتر است کی‌روش بماند.» همچنین سردار آزمون اظهار داشت: «با وجود اینکه به صعود نزدیک بودیم اما در بازی آخر امریکا بهتر از ایران ظاهر شد. به نظر من حق امریکا بود که برنده بازی باشد.» وی درخصوص اینکه چرا نتوانستیم بازی مقابل ولز را تکرار کنیم، ادامه داد: «بدن بازیکنان تحلیل رفته بود و در بازی آخر جواب نداد.» مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان درمورد اینکه ممکن است کی‌روش به کار خود در تیم ایران ادامه ندهد، گفت: «می‌ماند؛ خودم او را اوکی می‌کنم!» آزمون در پاسخ به این سؤال که آیا از عملکرد خودش در جام جهانی رضایت دارد یا خیر، خاطرنشان کرد: «خیر، از عملکرد خودم رضایت ندارم.»

سجادی: قدردان زحمات کی‌روش هستیم
حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان در حاشیه بازگشت تیم ملی فوتبال کشورمان از جام جهانی اظهار داشت: «در چند ماه آینده باید منسجم و متحد برای جام ملت‌های آسیا آماده شویم. این مسابقات خیلی زود فرا می‌رسد و به همین دلیل تیم خیلی زود باید دور هم جمع شود و تمریناتش را دنبال کند. امیدوارم بتوانیم به فدراسیون کمک کنیم تا تیم برای جام ملت‌های آسیا به خوبی آماده شود.» او در پاسخ به این سؤال که آیا نتایج تیم ملی برای وزارت ورزش راضی‌کننده بود یا خیر، تصریح کرد: «به هر حال جام جهانی است. همه دوست داشتیم که تیم ملی صعود کند. بازیکنان بسیار تلاش کردند و قضاوتی که باید انجام شود را کادر فنی و مردم باید بدهند. من در هر سه بازی حضور داشتم و تلاش می‌کردم تا در روزهای بازی کنار تیم باشم. خیلی از تیم‌ها نتوانستند صعود کنند. حتی قطر هم حذف شد و نتوانست کار خاصی انجام دهد.»
وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: «مهم برای ما کیفیت عملکرد بازیکنان بود که در بازی با ولز همه را خوشحال کردند. در بازی آخر هم در نیمه دوم بازیکنان بسیار تلاش کردند و در نهایت نتیجه طور دیگری رقم خورد. این عزیزان فارغ از هر نتیجه‌ای بهترین‌های ما هستند و امیدوارم که قدردان حضورشان باشیم. فوتبال دیگر مثل سابق نیست و باید بیش از پیش به فکر تقویت این رشته باشیم. تحولی که در فوتبال دنیا ایجاد شده را باید در کشورمان اجرا کنیم. زمین، کمپ و برنامه خوب از مواردی است که باید آنها را فراهم کنیم. شرایطی که ما در چند ماه گذشته داشتیم کمی خاص بود و مطلوب نبود. برخی مواقع نیاز به تصمیم‌گیری سریع داشتیم. امیدوارم که برای جام ملت‌ها هم به یک جمع‌بندی خوب برسیم و برنامه تیم را منسجم ببندیم.» سجادی درخصوص شرایط ادامه حضور کی‌روش در تیم ملی فوتبال، تصریح کرد: «مسائل فنی در فدراسیون پیگیری می‌شود. ما قدردان زحمات کی‌روش هستیم و مواضع و نگرش و حمایت‌های وی برای ما قابل احترام بود. با توجه به فرصت اندکی که کی‌روش داشت عملکرد وی مشخص است. ما به سهم خودمان از طرف وزارت ورزش قدردان زحمات وی هستیم.»

خبر
‌کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان که همراه با ملی‌پوشان از قطر به ایران بازگشته، دیروز در کاخ سعدآباد تهران حضور پیدا کرد. کی‌روش همراه با چند نفر از دستیاران خود به این مرکز فرهنگی تاریخی رفت تا ضمن بازدید از آن، روز تعطیل خود را در این مکان سپری کند.

انتهای پیام/

mdi-tag جام جهانی ۲۰۲۲ mdi-tag کارلوس کی روش
mdi-content-copymdi-share-variantاشتراک‌گذاریmdi-printerپرینت خبر
mdi-transit-connection-horizontal بیشتر بخوانید

درویش: دسیسه نکنند پرسپولیس قهرمان می‌شود

mdi-calendar ۲۷ اسفند - ۲۲:۰۶

ترکیب استقلال برای دیدار مقابل هوادار رونمایی شد

mdi-calendar ۲۷ اسفند - ۲۰:۳۲

مسابقات لیگ برتر| پیروزی پرسپولیس با پیروزی مقابل پیکان به یک قدمی آبی‌ها رسید

mdi-calendar ۲۷ اسفند - ۲۰:۱۹

آزادی یک زندانی توسط کریم انصاری فرد فوتبالیست اردبیلی

mdi-calendar ۲۷ اسفند - ۱۶:۵۱
mdi-comment-outline دیدگاه‌ها {{ submitCommentForm ? 'انصراف' : 'ارسال دیدگاه' }}
۰منتشر شده
۰در انتظار تأیید
۰غیر قابل انتشار
دانلود
mdi-information-outline اطلاعات خبر
mdi-barcode کد خبر
8977
mdi-shape سرویس
ورزش
mdi-calendar تاریخ انتشار
۱۳:۱۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
mdi-comment تعداد دیدگاه
۰
mdi-new-box تازه‌های ورزش آرشیو

درویش: دسیسه نکنند پرسپولیس قهرمان می‌شود

ترکیب استقلال برای دیدار مقابل هوادار رونمایی شد

مسابقات لیگ برتر| پیروزی پرسپولیس با پیروزی مقابل پیکان به یک قدمی آبی‌ها رسید

آزادی یک زندانی توسط کریم انصاری فرد فوتبالیست اردبیلی

برنامه هفته‌های بیست‌ودوم تا بیست‌وچهارم لیگ برتر اعلام شد

قرعه‌کشی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی برگزار شد

مسافر پنجم پارالمپیک پاریس مشخص شد

معیارهای پذیرش روس‌ها در المپیک پاریس تغییر نمی‌کند

دربی ۱۰۳ بی‌کیفیت بود

حضور سرزده تاج در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان رفت

پرسپولیس با دو تغییر به مصاف پیکان می‌رود

مسی از شکستن رکورد دایی بازماند

رئیس جدید فدراسیون والیبال معرفی شد

رئال مادرید یک قدم دیگر به قهرمانی نزدیک شد

موافقت فیفا با درخواست استقلال

مورایس: رضاییان باید سنجیده‌تر حمله کند!

واکنش جالب ویسی درباره بازگشت به فولاد

عنایتی: پرسپولیس خطرناک است

دلیل اصلی کیفیت بد دربی ۱۰۳ چه بود؟

بازسازی ورزشگاه آزادی با بودجه ۱۰۰۰ میلیاردی

بیایید به پیروزی‌ها برگردیم

سرمربی فولاد خوزستان مشخص شد

کولاک هادی چوپان این بار در بیرمنگام

بازی با پرسپولیس، سخت و حساس است

معارفه رئیس جدید فدراسیون سوارکاری

{{ snackbarText }}
mdi-magnify جست‌وجو
جست‌وجو