اخبار آنلاین روزنامه ایران (ایران آنلاین) وابسته به موسسه فرهنگی و مطبوعاتی ایران

  • دوشنبه ۷ مهر ۱۳۹۹
1399/5/14 ، 17:21
کد خبر:599756
ایران مدیا

۴۰۳۰ سامانه پاسخگوی کرونا
۴۰۳۰ سامانه پاسخگوی کرونا

با ورود ویروس کرونا به کشور مسئولان وزارت بهداشت برای کاهش اضطراب عمومی و تعداد مراجعه کنندگان به مراکز درمانی سامانه تلفنی با شماره ۴۰۳۰ راه اندازی کردن تا پاسخگوی سوالات مردم درباره کرونا باشد.

سامانه ۴۰۳۰ که از ۵ اسفند راه اندازی شد و بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ پزشک و کادر درمانی با آن همکاری می کنند تاکنون پاسخگوی بیش از ۱۸ میلیون و ۴۰۰ هزار تماس درباره بیماری کرونا و نگرانی های عمومی مرتبط با آن بوده است.


گروه چند رسانه‌‌ای «ایران»

گزارش آن را بخوانید:

ترافیک ترس و نگرانی پشت خط ۴۰۳۰

کپی