اخبار آنلاین روزنامه ایران (ایران آنلاین) وابسته به موسسه فرهنگی و مطبوعاتی ایران

  • چهارشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۸

معرفی چند میان وعده غذایی سالم

معرفی چند میان وعده غذایی سالم
آرزوکیهان

یک متخصص رژیم غذایی چند میان وعده سالم را برای کاهش سریع وزن به افراد چاق معرفی کرد.

به گزارش ایران آنلاین به نقل از هلث، این میان وعده‌ها سالم بوده و علاوه بر آن بر کاهش وزن در مدت زمان کوتاه تاثیرگذار است.

«سوزی بارل» از سیدنی استرالیا می‌گوید: «ماست یونانی، توت‌ها، گردو و نخود پخته می‌توانند بهترین و سالم‌ترین میان وعده برای رفع گرسنگی و حفظ تعادل وزن بدن باشند و چربی سوزی بهتری انجام دهند.»

سوزی معتقد است به جای خوردن اسنک، یا بیسکوئیت و خوراکی‌های مضر می‌توانید در رژیم خود از این خوراکی‌ها استفاده کنید که هم حاوی پروتئین و هم کلسیم است و حداقل قند را به بدن وارد می‌کند.

نخود یک منبع غنی فیبر است و کالری کمی نیز دارد و به دلیل ارزان بودن به راحتی نیز قابل دسترس است. از سوی دیگر نخود حاوی آهن و پروتئین نیز هست که سلامت استخوان و پوست را به دنبال خواهد داشت. ماست یونانی را نیز می‌توانید با توت‌ها خورده و علاوه بر طعم لذیذ، مواد ضروری و ویتامین‌های اصلی را وارد بدن خود کنید.

سوزی معتقد است که در کنار این خوراکی‌ها می‌توانید از نان کوچکی پوشیده از موز نیز استفاده کنید. به عقیده او بیسکوئیت‌ها حاوی شکر غیرطبیعی هستند و به جای بیسکوئیت می‌توانید از یک تکه نان رژیمی که مقداری موز له شده روی آن مالیده شده استفاده شود یا می‌توانید به جای موز از پنیر که حاوی پروتئین؛ کلسیم و منیزیم است استفاده کنید تا اندامی دلخواه به دست آورید.

---
کپی
نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در سایت منتشر خواهد شد.

پیام های که حاوی تهمت یا افترا باشد در سایت منتشر نخواهد شد.

پیام های که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.