اخبار آنلاین روزنامه ایران (ایران آنلاین) وابسته به موسسه فرهنگی و مطبوعاتی ایران

  • دوشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۸

دنیای رنگارنگ تبلیغات

دنیای رنگارنگ تبلیغات
یگانه خدامی خبرنگار

تبلیغات و برند‌سازی مدتی است بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. بخصوص از سوی کسانی که در بازار فعال هستند. «بادکوبه» فصلنامه ارتباطات، تبلیغات و برندسازی است که شماره اولش منتشر شده است. روی جلد این مجله جمله‌ای از مدیر کمپین تبلیغاتی فولکس واگن بیتل آمده است: «ایده درخشان را درخشان ارائه کنید وگرنه نتیجه با یک کار بدون ایده فرقی ندارد.»

شاید بشود گفت این جمله نشان می‌دهد «بادکوبه» در گزارش‌ها و اخباری که منتشر کرده می‌خواهد همین مسأله و اهمیت آن را به شما نشان دهد. در اولین شماره این مجله این مطالب را می‌خوانیم: راه دادن تبلیغات به زندگی، تبلیغات در 10 سال آینده، چرا داشتن برند شخصی اهمیت دارد؟ راهنمای کامل ساخت برند شخصی، مصاحبه با پرطرفدارترین شخصیت یوتیوب، درباره کمپین مسئولیت اجتماعی اوتیسم، سیر تحول 11 لوگوی شناخته شده، روایت یک مدیر تبلیغاتی از تجربه کاری ناموفق در دهه 80 میلادی و....
«بادکوبه» که جالب است بدانید همنام مدیرمسئولش است، صفحه آرایی زیبایی دارد و با مطالب خرد و تصاویر جالب شما را بیشتر به خواندن این مجله ترغیب می‌کند.
بادکوبه
صاحب امتیاز و مدیرمسئول: حسن بادکوبه
سردبیر: آرش صادق بیگی
تعداد صفحات: 152 صفحه
قیمت: 50 هزار تومان

کپی
نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در سایت منتشر خواهد شد.

پیام های که حاوی تهمت یا افترا باشد در سایت منتشر نخواهد شد.

پیام های که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.