معاون فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی القاء مخالفت مردم ایران با حجاب را یکی از مأموریت‌های رسانه‌های بیگانه ذکر کرد و افزود: نظرسنجی‌هایی که با روش‌های علمی انجام شده نشان می‌دهد که بیش از 90 درصد مردم ایران مخالف کشف حجاب در این کشور هستند. همچنین 87 درصد خانم‌های بدحجاب، اصل حجاب را قبول دارند و نسبت به خانم‌های باحجاب احترام قائل هستند.

حجت‌الاسلام ناصر میرمحمدیان در نشست علمی بررسی آینده‌نگرانه تبلیغ دین در ایران اسلامی که با حضور دستگاه‌ها و کنش‌گران فعال عرصه تبلیغ دینی ـ حوزوی در اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم برگزار شد،  بر لزوم استفاده از خروجی رصد اطلاعاتی در فعالیت‌ها و برنامه‌ها تاکید کرد و افزود:‌ سازمان داده بنیاد که با این داده‌ها طراحی فرهنگی می‌کند با سازمانی که مدیرش در اینستاگرام با دیدن چند کلیپ وحشت می‌کند خیلی فرق می‌کند.
 
حجت‌الاسلام میرمحمدیان با تشریح مدل‌های مختلف تبلیغ دینی، خواستار ترسیم جریان تبلیغ با نگاه مدرن شد و اظهار کرد: باید ارزش‌هایی که در فضای تبلیغ دینی قرار دارد را شناسایی کنیم و احساس خودباختگی نداشته باشیم.
 
وی تبدیل جریان تبلیغ از حالت یکپارچه به محلی را مورد تاکید قرار داد و افزود: این نگاه می‌تواند در میدان با یک سری زیرساخت‌هایی که ما را به سمت انفعال می‌برد مقابله کند.
 
معاون فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی ابراز امیدواری کرد که نقشه جامع تبلیغی کشور که توسط مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه در حال طراحی است، به نتیجه رسیده و عملیاتی شود.
 
لازم به ذکر است نشست علمی بررسی آینده‌نگری تبلیغ دین در ایران به مناسبت روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی و سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی در محورهای نظام تبلیغ دینی، پیام و محتوای تبلیغ دینی و اثر بخشی تبلیغ دینی و الزامات آن برنامه‌ریزی و اجرا شده است.
 
در این نشست، حجت‌الاسلام سعید روستاآزاد معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام مهدی رجایی‌نیا مدیر دفتر برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی حوزه‌های علمیه، معصومه ظهیری معاون فرهنگی و تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران و تعدادی از کنش‌گران و صاحبنظران عرصه تبلیغ به بیان نقطه نظرات خود پیرامون نظام تبلیغ دینی پرداختند./فارس