جمعه، ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ آخرین‌ها پرونده‌ها
وب‌سایت روزنامه ایرانوب‌سایت روزنامه ایران
صفحه نخست اقتصاد فرهنگ سیاست جامعه ورزش بین‌الملل استان‌ها چندرسانه‌ای تصاویر یادداشت‌ها mdi-magnify mdi-brightness-{{ $vuetify.theme.current.dark ? '4' : '7' }}
صفحه اصلی mdi-chevron-left استان‌ها mdi-chevron-left مردم امروز به نظام رای می‌دهند بازگشت

فرمانده سپاه عاشورا:

مردم امروز به نظام رای می‌دهند

فرمانده سپاه عاشورا گفت: رای مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان، ابتدا رای به نظام مقدس جمهوری اسلامی سپس به نامزدهای انتخاباتی است.
دانلود

به گزارش گروه استان‌های ایران آنلاین سردار سرتیپ دوم پاسدار اصغر عباسقلی‌زاده روز جمعه 11 اسفند ماه 1402 پس از انداختن رای خود در صندوق در مسجد آیت‌الله انگجی تبریز اظهار داشت: امروز شاهد حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای هستیم و انتظار از مردم نیز همین است.

وی افزود: پیشرفت‌هایی که امروز در کشور حاصل شده همه به پشتوانه حضور مردم در صحنه‌های مختلف بوده و ایران اسلامی به پشتوانه این مردم، بر بسیاری از مشکلات فائق آمده و امروز به یکی از قدرت‌های برتر جهان تبدیل شده است.

عباسقلی زاده ادامه داد: مردم ایران بهترین مردم و لایق بهترین‌ها هستند و به فرموده حضرت امام (ره)، نمونه این مردم در دنیا دیده نشده است و در ۴۵ سال گذشته با حضور خود در صحنه، ماهیت دشمن را برملا کرده و نشان دادند که تا زمانی که پشتیبان ولایت فقیه باشیم آسیبی به این نظام نخواهد رسید.

وی به فشارهای دشمنان در سال‌های گذشته اشاره کرد و گفت: مشارکت حداکثری نشان خواهد داد که این فشارها در اراده ملت ایران تاثیری ندارد و توطئه‌های دشمن همه نقش بر آب خواهد شد.

عباسقلی زاده ادامه داد: مشارکت مردم در این انتخابات جبهه مقاومت را امیدوار و دشمنان را مایوس خواهد کرد ضمن اینکه با انتخاب فرد اصلح در این انتخابات که با مشارکت حداکثری بیشتر نمود پیدا می‌کند می‌توانیم به مشکلات معیشتی نیز غلبه کنیم.

وی با بیان اینکه رهبر انقلاب احترام عجیبی به مردم آذربایجان قائل هستند گفت: مردم نیز در پاسخ این محبت رهبر معظم انقلاب، پای صندوق‌ها حضور می‌یابند و برخلاف سال‌های قبل که حضور در ساعات پایانی بیشتر بوده، سنت‌شکنی کنند و در همان ساعات اولیه رای خود را به صندوق بیاندازند.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی همزمان با ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری روز جمعه یازده اسفند ماه برگزار می‌شود.

آذربایجان شرقی با جمعیت چهار میلیون و ۲۰۰ هزار نفر و ۲۲ شهرستان، در مجلس شورای اسلامی دارای ۱۹ کرسی از ۱۳ حوزه انتخابیه است و این استان در مجلس خبرگان رهبری نیز پنج عضو دارد.

افزون بر سه میلیون نفر در آذربایجان شرقی واجد شرایط رای دادن هستند.

انتهای پیام/

mdi-tag ایران آنلاین mdi-tag فرمانده سپاه عاشورا mdi-tag اصغر عباسقلی‌زاده mdi-tag انتخابات مجلس شورای اسلامی mdi-tag انتخابات مجلس خبرگان رهبری
mdi-content-copymdi-share-variantاشتراک‌گذاریmdi-printerپرینت خبر
mdi-transit-connection-horizontal بیشتر بخوانید

تعطیلی مجدد پروژه راه‌آهن لرستان

mdi-calendar ۲۷ اسفند - ۱۵:۲۵

فرمانده مرزبانی فراجا:

نظارت بر مناطق حساس کشور با هوشمندسازی

mdi-calendar ۲۷ اسفند - ۱۴:۱۷

عملیات امدادی در سیل سیستان و بلوچستان پایان یافت

mdi-calendar ۲۷ اسفند - ۱۱:۲۴

کمک‌های مردمی استان کهگیلویه و بویراحمد به سیستان و بلوچستان

mdi-calendar ۲۷ اسفند - ۰۹:۵۰
mdi-comment-outline دیدگاه‌ها {{ submitCommentForm ? 'انصراف' : 'ارسال دیدگاه' }}
۰منتشر شده
۰در انتظار تأیید
۰غیر قابل انتشار
دانلود
mdi-information-outline اطلاعات خبر
mdi-barcode کد خبر
47566
mdi-shape سرویس
استان‌ها
mdi-calendar تاریخ انتشار
۱۳:۱۴:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۱
mdi-comment تعداد دیدگاه
۰
{{ snackbarText }}
mdi-magnify جست‌وجو
جست‌وجو