پنج‌شنبه، ۰۹ فروردین ۱۴۰۳ آخرین‌ها پرونده‌ها
وب‌سایت روزنامه ایرانوب‌سایت روزنامه ایران
صفحه نخست اقتصاد فرهنگ سیاست جامعه ورزش بین‌الملل استان‌ها چندرسانه‌ای تصاویر یادداشت‌ها mdi-magnify mdi-brightness-{{ $vuetify.theme.current.dark ? '4' : '7' }}
صفحه اصلی mdi-chevron-left استان‌ها mdi-chevron-left صدور ۹۲ جواز بهره برداری صنعتی در ایلام بازگشت

صدور ۹۲ جواز بهره برداری صنعتی در ایلام

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام گفت: نیمه نخست سال جاری ۹۲ جواز تاسیس صنعتی در این استان با پیش بینی اشتغال یک هزار و ۴۳۱ فرصت شغلی جدید صادر شده است.
دانلود

به گزارش ایران آنلاین، رضا محمدرحیمی امروز بیان کرد: این بازه زمانی (نیمه نخست سال) ۲۰ پروانه بهره برداری صنعتی در استان ایلام صادر شده که بر اساس برآورد سرمایه اجرای این پروانه‌های صنعتی در استان، بیش از یک هزار و ۳۹۸ میلیارد ریال است.

وی با بیان اینکه مجموع سرمایه‌گذاری در جوازهای تاسیس صادره استان ایلام بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال است، افزود: میزان اشتغالزایی پروانه‌های صادره استان را در این مدت ۱۸۸ فرصت بوده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام با اشاره به اقدامات انجام شده این سازمان در سال گذشته تاکید کرد: سال گذشته ۲۹ واحد تولیدی سال به چرخه تولید بازگشت و امسال هم در تلاشیم با استفاده از ظرفیت‌های موجود تعداد ۳۰ واحد دیگر را به مدار تولید بازگردانیم.

محمدرحیمی با اشاره به وضعیت واحدهای تولیدی در استان بیان کرد: ۴۷۹ واحد تولیدی دارای پروانه بهره برداری با حدود سرمایه گذاری ۲۸ هزار میلیارد تومان و نزدیک به ۱۰ هزار نفر اشتغالزایی در استان وجود دارد که از این تعداد واحد تولیدی حدود ۷۰ درصد یعنی ۳۳۹ واحد فعال و نیمه فعال وجود داشته که ۳۰ درصد آنها یعنی ۱۴۰ مورد واحد راکد محسوب می‌شوند.

وی تاکید کرد: در خصوص جواز تاسیس صنعتی و طرح‌های در دست اقدام ۵۲۵ فقره جواز تاسیس فعال با سرمایه‌گذاری مورد نیاز ۴۲ هزار میلیارد تومان و اشتغال بیش از ۱۵ هزار نفر وجود دارد.

رییس سازمان صنعت معدن و تجارت ایلام با بیان اینکه ۹۵ طرح صنعتی در استان دارای پیشرفت در دست اجراست، گفت: تعدادی از پروژه های سنگین و طرح‌های نیمه تمام و جوازهای آماده سرمایه گذاری نقطه امید بخش برای تولید محسوب شده و در صورت راه اندازی در زمان مقرر در ایجاد توسعه صنعتی به شدت تاثیرگذار خواهد بود که از جمله این طرح‌ها می‌توان به فیلتر تصفیه آب، طرح ان جی ال و پتروشیمی دهلران پتروشیمی هلیلان و فولاد ایوان اشاره کرد.

انتهای پیام/

mdi-tag رونق تولید mdi-tag ایلام
mdi-content-copymdi-share-variantاشتراک‌گذاریmdi-printerپرینت خبر
mdi-transit-connection-horizontal بیشتر بخوانید

تعطیلی مجدد پروژه راه‌آهن لرستان

mdi-calendar ۲۷ اسفند - ۱۵:۲۵

فرمانده مرزبانی فراجا:

نظارت بر مناطق حساس کشور با هوشمندسازی

mdi-calendar ۲۷ اسفند - ۱۴:۱۷

عملیات امدادی در سیل سیستان و بلوچستان پایان یافت

mdi-calendar ۲۷ اسفند - ۱۱:۲۴

کمک‌های مردمی استان کهگیلویه و بویراحمد به سیستان و بلوچستان

mdi-calendar ۲۷ اسفند - ۰۹:۵۰
mdi-comment-outline دیدگاه‌ها {{ submitCommentForm ? 'انصراف' : 'ارسال دیدگاه' }}
۰منتشر شده
۰در انتظار تأیید
۰غیر قابل انتشار
دانلود
mdi-information-outline اطلاعات خبر
mdi-barcode کد خبر
3801
mdi-shape سرویس
استان‌ها
mdi-calendar تاریخ انتشار
۱۵:۱۴:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
mdi-update آخرین به‌روز رسانی
۱۵:۱۵:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
mdi-comment تعداد دیدگاه
۰
{{ snackbarText }}
mdi-magnify جست‌وجو
جست‌وجو