پنج‌شنبه، ۰۹ فروردین ۱۴۰۳ آخرین‌ها پرونده‌ها
وب‌سایت روزنامه ایرانوب‌سایت روزنامه ایران
صفحه نخست اقتصاد فرهنگ سیاست جامعه ورزش بین‌الملل استان‌ها چندرسانه‌ای تصاویر یادداشت‌ها mdi-magnify mdi-brightness-{{ $vuetify.theme.current.dark ? '4' : '7' }}
صفحه اصلی mdi-chevron-left استان‌ها mdi-chevron-left شرکت مخابرات در شکو فایی صنعت نقش بسزایی دارد بازگشت

در آئین بهره برداری شبکه فیبر نوری در شرکت زرماکارون عنوان شد:

شرکت مخابرات در شکو فایی صنعت نقش بسزایی دارد

دانلود

به گزارش ایران آنلاین، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: این شرکت با ارائه خدمات زیرساخت ارتباطی درایجاد رشد بخش صنعت و تولید همواره نقش بسزایی داشته است.
مجید سلطانی در آئین بهره برداری از پروژه های فیبر نوری گروه تولیدی زر در شهرستان ساوجبلاغ استان البرز افزود: شرکت مخابرات ایران از نظر گستره خدمات رسانی بزرگترین شرکت در جمهوری اسلامی ایران است .
سلطانی ضمن اعلام خرسندی از ارائه خدمت فیبر نوری به جهادگران تولید و تشکر از میزبانی مجموعه زرماکارون افزود: ایجاد دسترسی واحد های تولیدی و شهرک های صنعتی که یاری رسان اقتصاد کشور هستند در اولویت طرح نجما قرار دارد .
وی ضمن قدر دانی از مدیرکل مخابرات البرز در ارائه و پیگیری طرح های توسعه ای نجما در این استان گفت: با توجه به گستردگی و تعدد شرکت های تولیدی گروه زر ، طرح اتصال این مجموعه به شبکه ارتباطی فیبر نوری در راستای خدمت رسانی به بخش تولید ضرورتی مهم بود.


سلطانی در خاتمه یادآور شد: با توجه به نیاز گروه تولیدی زر در ارتباط با کلیه دفاتر توزیع این مجموعه در سراسر کشور ، شرکت مخابرات ایران آمادگی برقراری این اتصال را دارد و امید واریم با ارائه این گونه خدمات به بخش های صنعتی و تولیدی بتوانیم در تامین امنیت غذایی کشور قدم کوچکی برداشته باشیم .
مدیر مخابرات منطفه البرز نیز در این آیین گفت: اکنون استفاده از بستر فیبر نوری بهترین راه ارتباطی بین مشترکین است.
عبدالله بیان افزود: با شروع طرح کشوری نجما ، استان البرز در توسعه خطوط ارتباطی فیبر نوری پیشگام بوده و از سال گذشته تاکنون چند طرح مهم شبکه فیبر نوری در نقاط مختلف استان بویژه در شهرک ها و لکه های صنعتی استان اجرایی شده است.
مدیر مخابرات منطقه البرز افزود: این خط انتقال از سال گذشته با بودجه استانی 70 میلیارد ریالی آغاز شد و با تلاش مضاعف همکارانم امروز شاهد بهره مندی یکی از واحدهای تولیدی بزرگ کشور از این شبکه هستیم .
بیان ضمن تشکر از همراهی شرکت مخابرات ایران در تایید واجرای این طرح و پیگیری های مجدانه گروه تولیدی زر ماکارون افزود: مخابرات منطقه البرز با توجه به شعار سال ( تولید، اشتغال و مهار تورم) آمادگی دارد با توسعه و ارائه شبکه فیبر نوری در مناطق مختلف این استان بویژه شهرک های صنعتی بستر ارتباطی مطمئن برای بخش تولید و صنعت ایجاد کند.
مهدی دارابی مدیر عامل زر ماکارون نیز در این آئین ضمن قدردانی از تلاش های شرکت مخابرات کشور و منطقه البرز گفت: گروه زر متشکل از انواع شرکت های تولیدی خدماتی است که سایت هشتگرد و پالایشگاه نیز از سال گذشته به این مجموعه اضافه شده است.
وی با اشاره به اینکه اکنون شبکه خدمات ارتباطی سنتی پاسخگوی نیاز گروه زر با 10 مجموعه تولیدی و خدماتی نیست تصریح کرد: با توجه به رشد روز افزون دیتا های اطلاعاتی در این گروه و نیاز به ارتباط مجموعه با استان های کشور در توزیع محصولات و ارائه خدمات ، ایجاد خطوط فیبر نوری به عنوان بستری امن و سهل ضرورتی اجتناب ناپذیر است .
وی تاکید کرد: اشتغال زایی و امنیت غذایی در کشور مرهون زحمات دستگاه های خدمات رسان از جمله شرکت مخابرات ایران است که بخش تولید را در فضایی امن به دنیای دیجیتال متصل می کند.

انتهای پیام/

mdi-tag مدیرعامل شرکت مخابرات ایران mdi-tag پروژه های فیبر نوری mdi-tag شبکه فیبر نوری د mdi-tag شرکت زرماکارون
mdi-content-copymdi-share-variantاشتراک‌گذاریmdi-printerپرینت خبر
mdi-transit-connection-horizontal بیشتر بخوانید

تعطیلی مجدد پروژه راه‌آهن لرستان

mdi-calendar ۲۷ اسفند - ۱۵:۲۵

فرمانده مرزبانی فراجا:

نظارت بر مناطق حساس کشور با هوشمندسازی

mdi-calendar ۲۷ اسفند - ۱۴:۱۷

عملیات امدادی در سیل سیستان و بلوچستان پایان یافت

mdi-calendar ۲۷ اسفند - ۱۱:۲۴

کمک‌های مردمی استان کهگیلویه و بویراحمد به سیستان و بلوچستان

mdi-calendar ۲۷ اسفند - ۰۹:۵۰
mdi-comment-outline دیدگاه‌ها {{ submitCommentForm ? 'انصراف' : 'ارسال دیدگاه' }}
۰منتشر شده
۰در انتظار تأیید
۰غیر قابل انتشار
دانلود
mdi-information-outline اطلاعات خبر
mdi-barcode کد خبر
24514
mdi-shape سرویس
استان‌ها
mdi-calendar تاریخ انتشار
۱۳:۵۹:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
mdi-comment تعداد دیدگاه
۰
{{ snackbarText }}
mdi-magnify جست‌وجو
جست‌وجو