پنج‌شنبه، ۰۹ فروردین ۱۴۰۳ آخرین‌ها پرونده‌ها
وب‌سایت روزنامه ایرانوب‌سایت روزنامه ایران
صفحه نخست اقتصاد فرهنگ سیاست جامعه ورزش بین‌الملل استان‌ها چندرسانه‌ای تصاویر یادداشت‌ها mdi-magnify mdi-brightness-{{ $vuetify.theme.current.dark ? '4' : '7' }}
صفحه اصلی mdi-chevron-left جامعه mdi-chevron-left سادگی یک پیچیدگی فوق‌العاده است بازگشت

سبک میانه زمستان: بازگشت به گذشته ساده اما با اکسسوری‌های جدید

سادگی یک پیچیدگی فوق‌العاده است

وقتی زمستان پیاده‌روها را سفیدپوش می‌کند، زمان آن فرا می‌رسد که نگاهی به سر و وضع خود بیندازیم تا برای عبوری گرم از روزهای برفی آماده شویم! اما روند مد برای اواسط زمستان با سوز گزنده و روزهای سردتر سال چیست؟
دانلود

ایران پلاس: با گذر از پاساژها و ویترین فروشگاه‌ها می‌توان فهمید سبک‌های جدید، ترکیب‌های رنگی و سایر جزئیات متناسب با ظاهر و سلیقه ما چیست.

مدل‌های جدید در کمد لباس‌های قدیم

برای این فصل نیازی نیست که کلی هزینه صرف خرید لباس‌های جدید کنید، زیرا مد زمستانی 1401 یعنی «ساختن ایده‌هایی نو از لباس‌های قدیمی‌.» درواقع، لباس‌های قدیمی هنوز می‌توانند مد باشند اما با افزودن رگه‌هایی تازه از مد. درکل با افزودن یک قطعه رنگی جذاب به برخی از لباس‌هایی که از قبل در کمد داشته‌اید، به راحتی از مد سال پیروی کرده‌اید و البته این روند برای آقایان و خانم‌ها یکسان است. طرح‌های چاپی با الهام از طبیعت و حیوانات مطمئناً ستاره زمستانی خواهند بود و خود را بر اکسسوری‌ها، کت‌ها و لباس‌ها تحمیل خواهند کرد.
در این فصل بهتر است بر لایه‌های لباس‌هایی که می‌پوشید بیفزایید؛ مثلاً می‌توان یک بلوز یقه اسکی نوک مدادی را همراه با کت طرح لی آبی و پالتوی شتری رنگ، با شلوار پارچه‌ای طوسی و البته گشاد و نیم‌بوت‌های قهوه‌ای و کرم ست کرد. استفاده از عینک آفتابی قهوه‌ای رنگ هم بر وقار شما می‌افزاید. عینک دودی از ملزوماتی است که در هر فصلی کاربرد دارد و علاوه بر ضدآفتاب بودن محافظی برای چشم‌های ما در مقابل باد سوزناک به شمار می‌آید.
از مدل‌های جوان‌پسندتر می‌توان به یک پلیور بافت با طرح‌های فانتزی‌ و رنگ‌های شاد اشاره کرد، مانند رؤیایی که قصد غلبه کردن بر زمستان دلگیر را دارد. یک شلوار جین ساده با پالتو خز یا بافت شیری با دکمه‌هایی تیره، شال چهارخانه با طیف‌های نارنجی و صورتی و چکمه‌های سبز، خلاصه ترکیبی از تضادها همگی درتلاشند تا سبکی متفاوت برای ما به ارمغان بیاورند.

ساعت‌های این زمستان

ساعت‌های چوبی به سبک دهه هفتادی، یا سبکی هنری مانند دستبند، صفحاتی رنگی مانند اقیانوس و رنگین کمان، همگی از طرح‌های جذاب مد روز هستند.

دستبند و ساعت شبیه هم

از آنجا که ساعت مچی از ملزوماتی است که به وقت‌شناس بودن کمک می‌کند و به‌عنوان یک اکسسوری همیشه روی مچ دست می‌درخشد، بهتر است زیباترین طرح‌های آن انتخاب شود. یکی از برندهای ساعت‌سازی، برای اشخاصی که هم برای زمان و هم مد ارزش قائلند، مجموعه‌ای از ساعت‌های زینتی در طرح‌های رنگین و درخشان طراحی کرده است. این برند برای ساعت‌هایش یک همراه با ارزش ارائه داده؛ دستبندهایی با زنجیرهای ضخیم در تطابق رنگی کامل با ساعت و یک مدال طلایی آویز. این دستبندها دقیقاً از طرح و الگوی ساعت‌ها پیروی کرده و دارای ویژگی‌های سبکی، انعطاف‌پذیری و آسان‌پوش اند.

ساعت، اکسسوری ضروری برای آقایان

ساعت مچی، یکی از اکسسوری‌های موردعلاقه و مورد توجه آقایان است. اکثر آقایان دوست دارند ساعت‌ خود را طوری انتخاب کنند که به خوبی با استایل آنها تطابق داشته باشد. از این رو ساعت‌های مردانه مانند لباس‌ها و کیف و کفش از روند مد پیروی می‌کند.
اولین نکته برای انتخاب مدل ساعت، رویدادها و مراسمی است که می‌خواهید در آن شرکت کنید. ساعت‌های ارزان قیمت، ساعت‌های لوکس دست دوم یا حتی مدل‌های قدیمی خاص برای استفاده در طول روز و گذراندن روزمره مناسب‌ترند.
با این حال، برای رویدادهای مهم مانند مراسم عروسی، جلسه کاری یا میهمانی باید یک اکسسوری با طراحی رسمی‌تر انتخاب کرد.
در کل سه سبک ساعت مچی اغلب در بازارها به چشم می‌خورد. بندهای چرمی همیشه پرطرفدار بوده و هست زیرا حس قدرت و مردانگی را القا می‌کنند. بندهای کلاسیک فلزی نیز طرح‌هایی ابدی هستند و از دیرباز مورد استفاده بوده‌اند. اما طرح‌های چوبی به تازگی طرفداران زیادی پیدا کرده است، چرا که حس خوب طبیعت را منتقل می‌کنند. ساعت‌های مچی چوبی گزینه مناسبی برای هدیه به دوستداران طبیعت به شمار می‌آیند. البته ساعت‌های استیل ساخت برندهای برتر مدل‌های جاودانه‌ای هستند که با هر سبک لباسی قابل پوشیدن اند. اگر شما ورزشکار هستید یا در حال گذراندن دوران رژیم غذایی خاص، بهتر است از ساعت‌های هوشمند با قابلیت اتصال استفاده کنید.

شیک‌پوشی با ساعت مچی چرمی

بندهای ظریف و ساده چرمی اغلب برای شیک‌پوشان مناسب است زیرا این اکسسوری پرچمدار دنیای ساعت‌های کاری است؛ به خصوص برای کسانی که ظاهر تجاری و کاری دارند. مدل‌های هوشمند و قابل اتصال نیز اغلب بندچرمی هستند.

ساعت مچی فلزی، مدلی جاودانه

ساعت‌های مچی فلزی از روند مد بازگشت به گذشته عقب نمانده و با به روزرسانی‌هایی از سوی برخی برندها برای همه مناسبت‌ها تطابق یافته‌اند. باوجود این واقعیت که برخی از مدل‌ها بسیار کلاسیک هستند، برای لوکس‌تر شدن از فلزات گرانبها یا استیل مشکی بهره برده‌اند تا باکلاس‌تر جلوه کنند.

ساعت‌های مینیمالیستی

به قول لئوناردو داوینچی سادگی یک پیچیدگی فوق‌العاده است! این موضوع در مورد ساعت‌های مینیمالیستی کاملاً صدق می‌کند. این مدل ساعت‌ها به قدری ساده‌اند که خودبه خود مورد توجه قرار می‌گیرند.

گرایش به ساعت‌های چوبی

همراه‌سازی عینک‌های دودی چوبی با ساعت‌های چوبی وفادار به طبیعت از گرایش‌های جدید مد است که طرفداران زیادی ازجمله حامیان طبیعت داشته است. این مدل ساعت و عینک‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که به هر تیپی می‌آیند و ظاهری منحصر به فرد به طرفداران خود می‌بخشند. حتی شیشه‌های برخی از این عینک‌ها به لطف مواد طبیعی و بادوام طوری طراحی شده که علاوه بر محافظت از چشم‌ها حامی طبیعت نیز هستند.

انتهای پیام/

راضیه خوئینی ها
mdi-tag سبک میانه زمستان mdi-tag اکسسوری‌های جدید
mdi-content-copymdi-share-variantاشتراک‌گذاریmdi-printerپرینت خبر
mdi-transit-connection-horizontal بیشتر بخوانید

ربودن دختر ۱۱ساله توسط اراذل و اوباش در تهران

mdi-calendar ۲۷ اسفند - ۲۳:۳۰

هشدار وقوع سیلاب در تهران

mdi-calendar ۲۷ اسفند - ۲۳:۰۰

انجام ثبت سفارش واردات «۲۸۰۰ تاکسی برقی» بستیون، دانگ‌فنگ و لونا

mdi-calendar ۲۷ اسفند - ۱۴:۵۵

ساعت کار کشیک سال نو پزشکی قانونی استان تهران اعلام شد

mdi-calendar ۲۷ اسفند - ۱۳:۰۱
mdi-comment-outline دیدگاه‌ها {{ submitCommentForm ? 'انصراف' : 'ارسال دیدگاه' }}
۰منتشر شده
۰در انتظار تأیید
۰غیر قابل انتشار
دانلود
mdi-information-outline اطلاعات خبر
mdi-barcode کد خبر
12472
mdi-shape سرویس
جامعه
mdi-calendar تاریخ انتشار
۲۲:۲۵:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
mdi-comment تعداد دیدگاه
۰
mdi-new-box تازه‌های جامعه آرشیو

ربودن دختر ۱۱ساله توسط اراذل و اوباش در تهران

هشدار وقوع سیلاب در تهران

انجام ثبت سفارش واردات «۲۸۰۰ تاکسی برقی» بستیون، دانگ‌فنگ و لونا

ساعت کار کشیک سال نو پزشکی قانونی استان تهران اعلام شد

۲۲۰ مدرسه و ۲۵ خانه بهداشت در مناطق محروم جنوب ایران ساخته شد

اجرای برنامه تمرکز بر سلامت تا ۲ سالگی کودک از سال آینده

ابلاغ برای ۸۵۰ نفر از پذیرفته‌شدگان آزمون سردفتری صادر شد

سفر به شهر داستان‌های عاشقانه و تاریخی در نوروز

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران رفتنی شد!

ساماندهی معتادان متجاهر اولویت شهرداری تهران نیست

برنامه‌ای برای تغییر طرح ترافیک سال آینده پایتخت نداریم

۷۷ نفر زندانی بدهکار به کمک نیکوکاران آزاد شدند

بخشش محکوم به مرگ در آستانه سال نو

رفتارهای ترافیکی بی‌ملاحظه در ایجاد ترافیک‌های آخر سال

خیز مغول‌ها برای ثبت نوروز

بازگشت رنگ به شهر همزمان با بهار

استفاده از ۲۲۰۰ تیم بازرسی برای نظارت بر مراکز درمانی

آغاز ثبت‌نام نوبت دوم کنکور از ۷ فروردین

نرخ دیه به ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان رسید

ایمن به مسافرت نوروزی برویم

آماده باش هلال احمر برای بارش شدید باران در برخی استانها

تولید آمار دقیق و به روز در مرکز رصد جمعیت کشور

اهمیت مدیریت حمل و نقل عمومی در روزهای منتهی به سال

نوروز؛ بهترین زمان سفر به پایتخت گردشگری آسیا

۵۰۰۰ نفر در تصادفات نوروز ۵ سال اخیر جان خود را از دست دادند

{{ snackbarText }}
mdi-magnify جست‌وجو
جست‌وجو