به گزارش ایران آنلاین ، دکتر علی سلیمی با تاکید بر ضرورت برگزاری جشنواره های علمی و تخصصی با مشارکت دانشگاهیان در جهت تبدیل ایده به ثروت و تولید انبوه گفت: خوشبختانه طی سال گذشته اولین جشنواره رویش با میزبانی این دانشگاه و با حضور اساتید، دانشجویان وصاحبان ایده وبا نتایج مطلوبی برگزار شد که تداوم اینگونه جشنواره ها گام مهمی در راستای حمایت از صاحبان ایده ها در قالب طرحهای دانش بنیان است.
این مقام مسئول افزود: آخرین فرصت برای شرکت در جشنواره استانی رویش(ایده تا ثروت) با محوریت اشتغال و طرح های دانش بنیان تا ۳۰ دی ماه می باشد که امیدواریم با حضور وارائه ایده های نوین توسط اساتید، ،دانشجویان و مخترعین ومبتکرین برغنای این جشنواره بیافزاید.
سلیمی خاطرنشان کرد :این جشنواره با محوریت راهکارهای ساماندهی و تجاری سازی برای صنایع دستی و بومی محلی- فرش، ورنی و …، ایده های اصلاح الگوی کشت برای محصولات باغی و کشاورزی با توجه به تغییرات اقلیمی، راهکارهای فرهنگ سازی در جهت ترغیب و ایجاد اشتغال، راهکارهای جذب سرمایه گذار در حوزه مشاغل روستایی و عشایری، روش های نوین در ترغیب کارفرمایان برای جذب نیروی کار، راهکارهای توسعه فعالیت های مرتبط با معدن در حوزه کارآفرینی، روش های حذف واسطه گری در چرخه تولید به مصرف، ایده ها و روش های تغییر الگوی تولید در از سنتی به مدرن، روش های توسعه گردشگری و بوم گردی، فناوری های نوین و دانش بنیان در بازاریابی و فروش و ایجاد و توسعه کسب و کارها و مشاغل نوین در قالب یازده محور در محل این دانشگاه برگزار می شود.
رئیس دانشگاه آزاد اهر افزود: تمام علاقه مندان از اقشار مختلف برای شرکت در این جشنواره استانی می توانند ایده ها و آثار خود را تا ۳۰ دی ماه ۱۴۰۱ به آدرس الکترونیکی http://www.eastp.ir ارسال و برای کسب اطلاع بیشتر با شماره تماس ۴۴۲۳۵۵۸۶ -۰۴۱ یا ٠۹۱۴۳۲۶۷۶۹۸ دبیر جشنواره تماس حاصل کنند.
این گزارش حاکی است، پس دریافت طرحها و ایده ها و انتخاب طرحهای قابل ارائه توسط هیأت داوران مراسم اختتامیه جشنواره رویش(ایده تا ثروت) در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر برگزار و به ۱۰ اثر برتر این جشنواره نیز جوایز نقدی و تسهیلات کارآفرینی بانکی اهدا می شود.جشنواره استانی رویش(ایده تا ثروت) توسط مرکز رشد واحدهای فناور شهرستان اهر مستقر در دانشگاه آزادو با حمایت کمیته امداد امام خمینی استان وهمکاری بسیج علمی و فناوری سپاه ناحیه اهر در این واحد دانشگاهی برگزار می شود.
انتهای پیام/