چهارشنبه، ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ آخرین‌ها پرونده‌ها
وب‌سایت روزنامه ایرانوب‌سایت روزنامه ایران
صفحه نخست اقتصاد فرهنگ سیاست جامعه ورزش بین‌الملل استان‌ها چندرسانه‌ای تصاویر یادداشت‌ها mdi-magnify mdi-brightness-{{ $vuetify.theme.current.dark ? '4' : '7' }}
صفحه اصلی mdi-chevron-left جامعه mdi-chevron-left تاثیر رنگها بر دیزاین داخلی بازگشت

تاثیر رنگها بر دیزاین داخلی

انتظار دیدن فضای داخلی آرامش بخش، رنگ‌های جسورانه و مواد سازگار با محیط زیست  از سوی طراحان جهانی مبلمان  برای طراحی داخلی ۲۰۲۳ میلادی در نظر گرفته شده است.
دانلود

ایران پلاس: گیرایی رنگ در افراد مختلف به شکل های متفاوتی تاثیر گذار است. در طول آشفتگی همه‌گیری COVID-19، برخی به سمت رنگ های خنثی‌ و آرام‌بخش جذب شدند در حالی که برخی دیگر توجه خود را به سمت رنگ‌های روشن و نشاط‌ آور سوق دادند.
اکنون، همانطور که ما خود را برای دنیای پس از همه‌گیری کرونا آماده کرده ایم، رنگ‌هایی که خانه‌ها و زندگی ما را پر می‌کنند دوباره به‌طور گسترده‌ای متفاوت خواهند بود.
هر سال، شرکت های رنگ و کارشناسان شناخت رنگ، انتخاب های خود را برای سال آینده اعلام می کنند. رنگ سال اغلب بر اساس گرایش‌های فرهنگ ، مد، فناوری و طراحی از سرتاسر جهان انتخاب شده و معرفی می شود .
Minwax آخرین شرکت بزرگ طراحی رنگ، انتخاب های خود را برای طرای داخلی خانه با توجه به طیف های رنگی معرفی کرده است.

آشپزخانه مدرن با کابینت های سبز زیتونی و قفسه های باز
این رنگ با ته رنگ خاکستری ملایم، زیبایی طبیعی چوب را هنگام استفاده از مبلمان، کابینت، قفسه بندی، وسایل تزئینی و موارد دیگر برجسته می کند. رنگ سبز زیتونی ملایم که به دلیل ارتباط با سلامتی و ویژگی های خاص طبیعی انتخاب شده است، فضای آرامش بخشی را به محل نشیمن، آشپزخانه، اتاق خواب و مناطق دیگرخانه می بخشد.
"سو کیم"، مدیر بازاریابی رنگ Minwax، در این ارتباط گفت: در طول دو سال گذشته و با شیوع کرونا ما خانه‌هایمان را به مکانی آرامش‌بخش‌تر تبدیل کرده‌ایم تا با توجه به قرنطینه طولانی بتوانیم از این بحران راحت تر عبور کنیم خانه – مکانی متمرکز بر رفاه ما، جایی که ما را از فشار خارج کرده و ذهن خود را پاک می‌کنیم در نظر گرفته شده است. "رنگ سال Minwax امسال منعکس کننده جستجوی آرامش در شرایط در حال تغییرزندگی ماست، زیرا رنگ سبز زیتونی ملایم خلق و خوی مراقبه ای ایجاد می کند که خوش بینی روزمره را به خانه تزریق خواهد کرد و کاملا الهام گرفته از طبیعت است ."

استفاده ازکمد مدرن های مدرن برای تزئین
"سو کیم"، مدیر بازاریابی افزود: «شرکت امسال بر اهمیت طراحی نرم‌، با فضایی گرم تر و انسان محورتر تمرکز دارد، زیرا خانه با بکارگیری این رنگها در تزئینات به مرکزی پویا برای همه فعالیت‌ها، از کار گرفته تا سلامتی و بازی تبدیل می‌شود.»

رنگ بنفش
بنفش رنگی برگرفته از گل قرمز است که با ترکیب با رنگ آبی بر اساس برانگیختن کنجکاوی و خلاقیت طراحی شده است و نمادی از گذار ما از انزوای همه‌گیری COVID-19 است.
"لیتریس آیزمن"، مدیر اجرایی مؤسسه رنگ پنتون، در مصاحبه‌ای گفت: «در حالی که به دنیای تغییرات بی‌سابقه می‌رویم، انتخاب این طیف از رنگ بنفش – آبی محبوب بوده است. با این رنگ شادی و پویایی را به نمایش می‌گذاریم.
"مکس ویلکر"، مدیر برند "بهترین خانه ها و باغ ها" می‌گوید: به دلیل احساس ارگانیک و ته رنگ گرم، رنگهای سفیدهای مایل به کرم، رنگ های بژ ، رنگ چوب روشن تا طیف رنگی متوسط و گیاهان خانگی به خوبی در کنار هم شکل زیبایی به فضای داخلی خواهند داد. از این رنگها می توانید در اتاق خواب استفاده کنید تا فضایی راحت و آرامش بخش ایجاد کنید و حتی می توانید در اتاق کار خانگی تان از آنها بهره ببرید.
اتاق خواب با دیوارهای قهوه ای و ترکیب سبز زمردی
رنگ قهوه ای ملایم در هنر و کارهای دستی نشانه ای از سادگی است که می توان در دیزاین مبلمان و صنایع دستی خریداری شده از آن استفاده کرد.
این رنگ مرموز و پیچیده از دهه 1970 مورد استفاده است و از شکل کلبه های سنتی الهام گرفته شده است. این رنگ حسی جذاب در قسمت نشیمن، اتاق غذاخوری و اتاق خواب بوجود می آورد. برای ظاهری مدرن هم می توان از این رنگ گرم بهره برد. بهتر است قهوه‌ای شکلاتی را با رنگ‌های خنثی روشن و شاداب ترکیب کنید تا آن را روشن‌تر کرده و ظاهری مجلل به خانه بدهید.


شکل دیگری از اتاق خواب/ اتاق خواب آبی تیره با سقف چوبی و ملافه بنفش روشن
اتاق خواب خود را با رنگ های ترکیبی آبی تیره در کنار سقف چوبی و ملافه های بنفش تزئین کنید. برای ایجاد حس راحتی و آرامش تلاش کنید تا از پالت رنگ های آرامش بخش بهره ببرید.
برای دیزاین بهتر می توانید از ترکیب رنگهای قهوه ای، شیری و سبز نیز در کنار تزئینات طلایی با قاب نقاشی طلایی استفاده کنید.
یک طیف پیشنهادی دیگر تزئین تخت خواب با رنگهای شیری، در کنار دیوار خاکستری است .
آشپزخانه نیزبا چوب کرم بژ تیره در کنار شیلدهای قهوه ای می تواند مدرن و شیک به چشم آید ، با استفاده از گلدان های سبز در نقاطی که فضای خالی داریم می تواند در عین سادگی آن مکان را بسیار زیبا کرده و حس آرامش را به صاحب خانه بدهیم.

مبل خاکستری مقابل دیوار سبز"بنجامین مور" – سدری-
انتخاب سبز بنجامین مور یا طیفی از سبز سدری که مایل به نقره‌ای ملایم است طرافداران زیادی در طراحی داخلی و دیزاین داشته است. این رنگ می تواند هنگام تزئین هر خانه ای در کنار خاکستری جلوه ای خاص از قرار گرفتن مبلمان و وسایل تزئینی به مکان مورد نظر ما بدهد.
" بنجامین مور نام سبز سدری است که در برندهای خارجی از آن استفاده می شود."

اتاق غذاخوری مدرن با دیوارهای خاکستری- سبز
"ما همیشه رنگ سبز را انتخاب عالی می دانیم طیف رنگ های متنوع سبز در کنار رنگهای گرم خاکی، بژ ، شتری و قهوه ای شکلی کامل خواهند داشت. در کنار این رنگها می توانید از مواد طبیعی از جمله چوب، چرم، حصیر، لایه‌های بیشتری از بافت برای تزئین استفاده کنید. برای مکان هایی با ظاهری صیقلی، که براق تر است، سعی کنید ترکیبی از روکش های فلزی مانند برنج ، طلایی روشن یا مشکی مات بهره ببرید.
پاییز می آید - مملو از روزهای سرد و در عین حال آفتابی، ژاکت های رنگین و رنگ های خاکی، مجموعه ای از ویژگی های شناخته شده ای هستند که این فصل را تعریف می کنند بسیاری از رنگ های گرم زمین در فصل پاییز نمایان می شوند. در کنار این رنگ ها استفاده از رنگ های غالب و رنگ چوب می تواند نمای زیبایی ایجاد کند. استفاده از رنگ های تاثیرگذار هم چون قهوه ای، سبز، زرد و طلایی و بژ جزء جدایی ناپذیر طراحی سبک کلاسیک است. پس از پایان فصل تابستان، پاییز جهان را به نظاره رنگ های زیبا دعوت می کند.
پیشنهاد طراحان داخلی برای تزئین خانه در فصل پاییز رنگ قهوه ای است قهوه ای در طیف های متنوع با الهام از طبیعت، رنگی راحت، آرام بخش و همه کاره است. این رنگ اجازه می دهد تا ظاهری سنتی برای فضای داخلی خانه مدرن داشته باشید.
همان طور که تغییر رنگ ها در بیرون از خانه می تواند تاثیرگذار باشد، به کارگیری مواد طبیعی هم چون چوب، سنگ و دیگر المان های طبیعی نیز می تواند در طراحی فضای داخلی خانه تاثیرگذاری بالایی داشته باشد.

انتهای پیام/

آرزو کیهان
mdi-tag دیزاین داخلی mdi-tag رنگ های جسورانه
mdi-content-copymdi-share-variantاشتراک‌گذاریmdi-printerپرینت خبر
mdi-transit-connection-horizontal بیشتر بخوانید

ربودن دختر ۱۱ساله توسط اراذل و اوباش در تهران

mdi-calendar ۲۷ اسفند - ۲۳:۳۰

هشدار وقوع سیلاب در تهران

mdi-calendar ۲۷ اسفند - ۲۳:۰۰

انجام ثبت سفارش واردات «۲۸۰۰ تاکسی برقی» بستیون، دانگ‌فنگ و لونا

mdi-calendar ۲۷ اسفند - ۱۴:۵۵

ساعت کار کشیک سال نو پزشکی قانونی استان تهران اعلام شد

mdi-calendar ۲۷ اسفند - ۱۳:۰۱
mdi-comment-outline دیدگاه‌ها {{ submitCommentForm ? 'انصراف' : 'ارسال دیدگاه' }}
۰منتشر شده
۰در انتظار تأیید
۰غیر قابل انتشار
دانلود
mdi-information-outline اطلاعات خبر
mdi-barcode کد خبر
10111
mdi-shape سرویس
جامعه
mdi-calendar تاریخ انتشار
۱۳:۱۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
mdi-comment تعداد دیدگاه
۰
mdi-new-box تازه‌های جامعه آرشیو

ربودن دختر ۱۱ساله توسط اراذل و اوباش در تهران

هشدار وقوع سیلاب در تهران

انجام ثبت سفارش واردات «۲۸۰۰ تاکسی برقی» بستیون، دانگ‌فنگ و لونا

ساعت کار کشیک سال نو پزشکی قانونی استان تهران اعلام شد

۲۲۰ مدرسه و ۲۵ خانه بهداشت در مناطق محروم جنوب ایران ساخته شد

اجرای برنامه تمرکز بر سلامت تا ۲ سالگی کودک از سال آینده

ابلاغ برای ۸۵۰ نفر از پذیرفته‌شدگان آزمون سردفتری صادر شد

سفر به شهر داستان‌های عاشقانه و تاریخی در نوروز

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران رفتنی شد!

ساماندهی معتادان متجاهر اولویت شهرداری تهران نیست

برنامه‌ای برای تغییر طرح ترافیک سال آینده پایتخت نداریم

۷۷ نفر زندانی بدهکار به کمک نیکوکاران آزاد شدند

بخشش محکوم به مرگ در آستانه سال نو

رفتارهای ترافیکی بی‌ملاحظه در ایجاد ترافیک‌های آخر سال

خیز مغول‌ها برای ثبت نوروز

بازگشت رنگ به شهر همزمان با بهار

استفاده از ۲۲۰۰ تیم بازرسی برای نظارت بر مراکز درمانی

آغاز ثبت‌نام نوبت دوم کنکور از ۷ فروردین

نرخ دیه به ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان رسید

ایمن به مسافرت نوروزی برویم

آماده باش هلال احمر برای بارش شدید باران در برخی استانها

تولید آمار دقیق و به روز در مرکز رصد جمعیت کشور

اهمیت مدیریت حمل و نقل عمومی در روزهای منتهی به سال

نوروز؛ بهترین زمان سفر به پایتخت گردشگری آسیا

۵۰۰۰ نفر در تصادفات نوروز ۵ سال اخیر جان خود را از دست دادند

{{ snackbarText }}
mdi-magnify جست‌وجو
جست‌وجو