جمعه، ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ آخرین‌ها پرونده‌ها
وب‌سایت روزنامه ایرانوب‌سایت روزنامه ایران
صفحه نخست اقتصاد فرهنگ سیاست جامعه ورزش بین‌الملل استان‌ها چندرسانه‌ای تصاویر یادداشت‌ها mdi-magnify mdi-brightness-{{ $vuetify.theme.current.dark ? '4' : '7' }}
صفحه اصلی mdi-chevron-left استان‌ها mdi-chevron-left آمادگی ۳۷۲ دستگاه ماشین آلات راهداری برای خدمات رسانی زمستانی بازگشت

مدیرکل راهداری استان همدان اعلام کرد:

آمادگی ۳۷۲ دستگاه ماشین آلات راهداری برای خدمات رسانی زمستانی

مدیرکل راهدار و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان از آمادگی ۳۷۲ دستگاه ماشین آلات راهداری جهت ارائه خدمات رسانی زمستان خبر داد.
دانلود

به گزارش ایران آنلاین، صفرصادقی‌راد با بیان اینکه ۳۷۲ دستگاه ماشین آلات راهداری آماده خدمات رسانی زمستانی هستند، تصریح کرد: امسال ۱۹ دستگاه ماشین آلات بازسازی شده و یک دستگاه گریدر، آمیکو و نمک‌‎پاش و ۱۵ دستگاه تیغه نمک پاش تراکتوری خریداری شده است.

وی با اشاره به اینکه ۱۷ دستگاه از ماشین‌آلات راهداری استان فرسوده و از رده خارج است، تأکید کرد: بزرگترین معضل ما این است که بستن زنجیر چرخ در بین رانندگان جا نیفتاده است البته به علت عملکرد خوب راهداری مردم در زمان بارش برف هم با خیال راحت وارد جاده‌ها می‌شوند.

اختصاص 300 میلیارد تومان اعتبار برای رفع نقاط حادثه خیز

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: در سفر هیأت دولت به استان همدان سه هزار ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار به حوزه راه و شهرسازی اختصاص یافت که از این میزان ۳۰۰ میلیارد تومان به رفع نقاط حادثه خیز تخصیص یافت.

صادقی راد از تخصیص ۳۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات سفر هیأت دولت به نقاط حادثه خیز استان خبر داد و گفت: در سفر ریاست جمهوری اعتبارات خوبی به حوزه راه اختصاص یافت که مقرر شد تمام نقاط حادثه خیز استان طی دو تا سه سال رفع شود که به محض ابلاغ اعتبارات انجام خواهد شد.

افزایش 100 هزارتن حمل بار در همدان

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان اظهار کرد: در استان همدان با وجود اینکه معاندان نظام تلاش کردند حمل و نقل استان را به چالش بکشند، ۱۰۰ هزار تن افزایش حمل بار داشتیم.

صادقی‌راد بیان کرد: در بخش حمل کالاهای اساسی از بنادر جنوبی کشور نیز امسال ۴۰ هزار دستگاه کامیون از استان همدان به بنادر جنوبی کشور اعزام شده است که در این زمینه نیز جزء استان‌های پیشرو و سرآمد هستیم.

وی با بیان اینکه اعتبارات راه روستایی استانی شده است، تصریح کرد: اعتبارات استانی پاسخگوی نیاز استان نیست و امسال برای نخستین بار از کمک خیرین برای راه‌های روستایی استفاده شده است.

این مقام مسئول با اشاره به میانگین سامانه‌های هوشمند استان همدان سه برابر میانگین کشوری است، یادآور شد: ۶۷ سامانه دوربین کنترل سرعت در سطح جاده‌های استان همدان وجود دارد که امسال نیز از محل اعتبارات راهداری مجوز ایجاد ۳۱ سامانه جدید را اخذ کرده‌ایم.

جایگزینی 10 هزار تابلو علائم راهنمایی رانندگی

صادقی‌راد با بیان اینکه سرقت تابلوهای علائم جاده‌ها و سیستم روشنایی در جاده‌های استان افزایش یافته است، یادآور شد: امسال ۱۰ هزار تابلو علائم در جاده‌های استان جایگزین شده است.

وی بیان کرد: دو اکیپ به صورت امانی تشکیل شده تا مشکلات روشنایی جاده‌ها برطرف شود که تاکنون ۲۱ کیلومتر روشنایی طولی در سال‌جاری ایحاد شده است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه امسال ۳۷ کیلومتر حفاظ میانی در جاده‌های استان ایجاد شده است، خاطرنشان کرد: در گردنه اسدآباد نیز حفاظ میانی کار شده و روشنایی آن تا آخرین نیوجرسی تکمیل خواهد شد ضمن اینکه تعریض گردنه اسدآباد در سال آینده در حال پیگیری است.

وی بیان کرد: دو اکیپ به صورت امانی تشکیل شده تا مشکلات روشنایی جاده‌ها برطرف شود که تاکنون ۲۱ کیلومتر روشنایی طولی در سال‌جاری ایحاد شده است.

ساخت 13 زیرگذر در استان همدان

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان گفت: ۱۳ زیرگذر در استان همدان در دست اقدام است که زیرگذر مهم و حیاتی استان در مسیر همدان- کرمانشاه ظرف هفته آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه برای زیرگذر سردارآباد و موسی‌آباد در حال پیگیری اعتبارات هستیم، ادامه داد: آمادگی کامل برای راهداری زمستانه داریم و نمک و ماسه دپو شده است و ماشین آلات هم در گردنه ها ظرف چهار تا پنج روز آینده مستقر می‌شود.

صادقی‌راد با اشاره به اینکه تردد در جاده‌های استان افزایش ۳۶ درصدی دارد، مطرح کرد: امسال ۱۷۳ میلیون تردد در جاده‌های استان صورت گرفته که نسبت به مدت مشابه سال گذشته که ۱۳۸ میلیون تردد بوده است، رشد ۳۶ درصدی دارد.

انتهای پیام/

فاطمه صنیعی وحیدخبرنگار
mdi-tag سازمان راهداری وحمل و نقل جاده ای mdi-tag استان همدان mdi-tag فصل زمستان
mdi-content-copymdi-share-variantاشتراک‌گذاریmdi-printerپرینت خبر
mdi-transit-connection-horizontal بیشتر بخوانید

تعطیلی مجدد پروژه راه‌آهن لرستان

mdi-calendar ۲۷ اسفند - ۱۵:۲۵

فرمانده مرزبانی فراجا:

نظارت بر مناطق حساس کشور با هوشمندسازی

mdi-calendar ۲۷ اسفند - ۱۴:۱۷

عملیات امدادی در سیل سیستان و بلوچستان پایان یافت

mdi-calendar ۲۷ اسفند - ۱۱:۲۴

کمک‌های مردمی استان کهگیلویه و بویراحمد به سیستان و بلوچستان

mdi-calendar ۲۷ اسفند - ۰۹:۵۰
mdi-comment-outline دیدگاه‌ها {{ submitCommentForm ? 'انصراف' : 'ارسال دیدگاه' }}
۰منتشر شده
۰در انتظار تأیید
۰غیر قابل انتشار
دانلود
mdi-information-outline اطلاعات خبر
mdi-barcode کد خبر
10007
mdi-shape سرویس
استان‌ها
mdi-calendar تاریخ انتشار
۱۰:۴۷:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
mdi-comment تعداد دیدگاه
۰
{{ snackbarText }}
mdi-magnify جست‌وجو
جست‌وجو