جمعه، ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ آخرین‌ها پرونده‌ها
وب‌سایت روزنامه ایرانوب‌سایت روزنامه ایران
صفحه نخست اقتصاد فرهنگ سیاست جامعه ورزش بین‌الملل استان‌ها چندرسانه‌ای تصاویر یادداشت‌ها mdi-magnify mdi-brightness-{{ $vuetify.theme.current.dark ? '4' : '7' }}
صفحه اصلی mdi-chevron-left استان‌ها mdi-chevron-left اخذ گواهینامه سیستم مدیریت یکپارچه توسط سازمان مدیریت پسماند بازگشت

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان خبر داد:

اخذ گواهینامه سیستم مدیریت یکپارچه توسط سازمان مدیریت پسماند

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان گفت: سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان در راستای یکپارچه سازی فرآیندها، برآورد انتظارت و جلب رضایت شهروندان با هدف حفظ محیط زیست و ارتقای ایمنی شغلی موفق به اخذ گواهینامه سیستم مدیریت یکپارچه شد.
دانلود

به گزارش ایران آنلاین ، غلامرضا ساکتی با اعلام این خبر گفت: امروزه افزايش روز افزون جمعيت و توسعه شهري موجب شده است که مديريت پسماند جايگاه ويژه اي در مباحث خدمات شهري پيدا کند، از اين رو با توجه به اهميت بحث‌هاي زيست محيطي پيرامون موضوع و اثرات ناشي از آن، لزوم هماهنگ سازي سيستم‌ها در جهت برنامه‌ریزی، پیگیری، تصمیم گیری و کيفيت بهتر کاملاً احساس مي‌شود.

او با بیان اینکه اجراي استاندارد همواره به عنوان يکي از راهکارها جهت کنترل، مديريت و افزايش کيفيت مطرح بوده است، افزود: وقتی سازمان از استانداردهای مشخص و تعریف شده بین المللی بهره‌مند باشد بزرگترین تعهد را به مشتریان خود داده است و شهروندان با مشاهده نشان‌های استاندارد بین المللی بر روی محصولات و خدمات به کیفیت و تعهد سازمان واقف می‌شوند.

ساکتی اخذ گواهینامه ایزو ISOبه منظور جاری سازی آن در فرآیندها و سطوح سازمان و همچنین سایر گواهینامه‌های بین المللی را از ضرورت‌های هر سازمانی دانست و گفت: سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان با توجه به ارزیابی و بررسی‌های انجام شده نیاز به یکپارچه‌سازی همه فرآیندها، برآورد انتظارت و جلب رضایت شهروندان با هدف حفظ محیط زیست و ارتقای ایمنی شغلی، دریافت این گواهی نامه‌ها را ضروری دانسته و دریافت آن را در دستور کار قرار داده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان ادامه داد: به این منظور قراردادی با عنوان برنامه ممیزی سیستم شامل پیاده سازی سیستم مدیریت یکپارچه ( IMS ( منعقد شده و سپس مجموعه مراحل و اقدامات مشاوره ای صورت گرفته است که شامل طراحی و تکمیل فرم‌های IMS و همچنین برگزاری مانورهای آموزشی با موضوع "واکنش در شرایط اضطراری" ویژه تمامی پرسنل سازمان است.

او با اعلام اینکه برنامه ارزیابی و ممیزی خارجی سازمان در تاریخ 17 آذرماه سال 1401 برگزار شده است، اضافه کرد: در این فرآیند سازمان موفق به اخذ گواهینامه ( IMS ) شد.

ساکتی تصریح کرد: این گواهینامه به طور همزمان دارای سه گواهی استاندارد ISO9001:2015 (سیستم مدیریت کیفیت)، ISO 14001:2015 (سیستم مدیریت محیط زیست) و)ISO 45001:2018سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه ای) است.

به گفته ساکتی، این طرح با هدف جلوگیری از حوادث کاری، بیماری‌های شغلی، افزایش سلامت، پشتيباني از محيط زيست و همچنین افزایش اعتماد و رضایت مشتریان با ارائه مجوزهای مورد نیاز در جهت انطباق با قوانین داخلی و بین الملی اجرا شده است.

انتهای پیام/

mdi-tag شهرداری اصفهان mdi-tag پسماند mdi-tag محیط زیست
mdi-content-copymdi-share-variantاشتراک‌گذاریmdi-printerپرینت خبر
mdi-transit-connection-horizontal بیشتر بخوانید

تعطیلی مجدد پروژه راه‌آهن لرستان

mdi-calendar ۲۷ اسفند - ۱۵:۲۵

فرمانده مرزبانی فراجا:

نظارت بر مناطق حساس کشور با هوشمندسازی

mdi-calendar ۲۷ اسفند - ۱۴:۱۷

عملیات امدادی در سیل سیستان و بلوچستان پایان یافت

mdi-calendar ۲۷ اسفند - ۱۱:۲۴

کمک‌های مردمی استان کهگیلویه و بویراحمد به سیستان و بلوچستان

mdi-calendar ۲۷ اسفند - ۰۹:۵۰
mdi-comment-outline دیدگاه‌ها {{ submitCommentForm ? 'انصراف' : 'ارسال دیدگاه' }}
۰منتشر شده
۰در انتظار تأیید
۰غیر قابل انتشار
دانلود
mdi-information-outline اطلاعات خبر
mdi-barcode کد خبر
10004
mdi-shape سرویس
استان‌ها
mdi-calendar تاریخ انتشار
۱۰:۲۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
mdi-comment تعداد دیدگاه
۰
{{ snackbarText }}
mdi-magnify جست‌وجو
جست‌وجو