خدادی تاکید کرد

رسانه‌ها خط مقدم جنگ اقتصادی آمریکا علیه ایران

اجتماعی /
شناسه خبر: 472856

معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به وضعیت منطقه و برخی تحولات بین‌المللی، هدف آمریکا از جنگ تحمیلی اقتصادی با ایران را «سیاه‌نمایی، نمایش ناکارآمدی، تزریق ناامیدی و تشدید بحران در کشور» عنوان و اظهار داشت: رسانه‌ها با تولید محتوای واقعی از فضای امروز کشور می‌توانند توطئه‌های آمریکا و متحدانش را در گسترش جنگ اقتصادی و تفرقه‌افکنی در منطقه نقش برآب کنند.

 محمد خٌدادی «رونق تولید» را موتور محرک کشور در شرایط کنونی دانست و تصریح کرد: تقویت فرهنگ کار و تلاش، مرز عبور ایران از شرایط سخت فعلی است که حاصل جنگ تحمیلی اقتصادی آمریکا علیه ایران است.
وی با بیان اینکه رسانه‌ها خط مقدم جنگ تحمیلی اقتصادی آمریکا علیه ایران هستند، گفت: با حضور هوشمندانه و مسئولانه رسانه‌ها قطعاً هم در جنگ اراده‌ها پیروز می‌شویم و هم از این شرایط سخت تحمیلی، عبور خواهیم کرد.
وی نقش مؤثر رسانه‌ها در جنگ تحمیلی ۸ ساله را نمونه تاریخی مناسبی در این عرصه عنوان و خاطرنشان کرد: در شرایط امروز هم می‌توان با استفاده از تجربه‌های پیشین و بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود در فضای نوین رسانه‌ای به مصاف این جنگ تحمیلی اقتصادی رفت و با تقویت همبستگی، همدلی، همکاری و هم افزایی با حمایت دولت، اراده ملت ایران را بر توطئه‌گران و بدخواهان نظام تحمیل و کشور را برای حل مشکلات و عبور از شرایط جاری مهیا کرد. خُدادی افزود: با حضور هوشمندانه و مسئولانه رسانه‌ها در خط مقدم جنگ تحمیلی اقتصادی، قطعاً هم در جنگ اراده‌ها پیروز می‌شویم و هم از این شرایط سخت تحمیلی، عبور خواهیم کرد./ایسنا

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در سایت منتشر خواهد شد.

پیام های که حاوی تهمت یا افترا باشد در سایت منتشر نخواهد شد.

پیام های که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبز با خبر باشد منتشر نخواهد شد.