کاهش سه میلیون نفر از کاربران اسنپ چت

دانش و فناوری /
شناسه خبر: 396555

بر اساس تازه‌ترین آمارهای منتشره، این پیام‌رسان زردرنگ به دلایل نامشخص و نامعلومی، حدود ۳ میلیون نفر از کاربران فعال در ماه خود را از دست داده است.

ایران آنلاین /به گزارش phonearena، همانطور که می‌دانیم یکی از بزرگترین رقبای قدرتمند شبکه اجتماعی اینستاگرام، اپلیکیشن اسنپ چت است که همواره با انتشار قابلیت ها و امکانات جدید و شگفت‌انگیزی همچون استوری و افکت‌های جذاب برای عکاسی، همواره گوی رقابت را از سایر شبکه‌های اجتماعی مشابه خود ربوده است.

‌ اسنپ‌چت (snapchat) ، به‌عنوان یکی از بزرگترین رقیبان شبکه اجتماعی اینستاگرام که یک برنامه ارسال و دریافت تصاویر در پلت‌فرم گوشی‌های هوشمند است، نخستین بار در سپتامبر ۲۰۱۱ میلادی در دسترس عموم کاربران قرار گرفت. اسنپ چت به کاربران امکان می‌دهد تا به ثبت و ضبط تصاویر و ویدیوهای موردنظر خود بپردازند، متن و تصاویر دیگری به آن بیفزایند و آن‌ها را ویرایش کنند. اما یکی از بارزترین قابلیت‌های این شبکه اجتماعی، استوری است که دقیقا مشابه استوری‌های اینستاگرام، تنها در مدت زمان کوتاهی برای کاربران قابل مشاهده است.

اسنپ چت در رقابت تنگاتنگی که با اینستاگرام دارد، گاهی به افزودن قابلیت‌های جدیدی به امکانات کنونی خود اقدام می‌کند و همانطور که می‌دانیم، در سال‌های اخیر توانسته تعداد کثیری از کاربران و طرفداران شبکه‌های اجتماعی مختلف همچون اینستاگرام و فیس‌بوک را به خود جذب کند.

این در حالیست که امروز خبری مبنی بر خرید ۲.۳ درصد از سهام این شرکت توسط ولید بن طلال، شاهزاده میلیاردر عربستانی، در فضای مجازی منتشر شده است. گفته می‌شود این قرارداد به ارزش ۲۵۰ میلیون دلار برای سهام شرکت اسنپ چت بوده است.

/یسنا

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در سایت منتشر خواهد شد.

پیام های که حاوی تهمت یا افترا باشد در سایت منتشر نخواهد شد.

پیام های که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبز با خبر باشد منتشر نخواهد شد.