ion

حمایت فیس بوک از کسب و کارهای محلی

دانش و فناوری /
شناسه خبر: 396143

فیسبوک تصمیم دارد برای حمایت از کسب و کارهای محلی تعدادی از صفحات مناسب برای این نوع کسب و کارها مانند رستوران یا آرایشگاه ها را ایجاد کند.

ایران آنلاین /فیسبوک اعلام کرد قصد دارد تغییرات و افرونه های جدیدی را برای صفحات کسب و کار خود ایجاد کند تا کاربران شبکه های مجازی رابط کاربری مناسب تری با این صفحات داشته باشند.

برای مثال اگر شما داخل صفحه یک پیج کاری مانند رستوران یا آرایشگاه شوید ، می توانید به راحتی زمانی را برای رفتن به این فضاها رزرو کنید. فیس بوکی ها برای اجرای این موضوع از سیستم طراحی دوباره صفحات استفاده کردند مثلا صفحات رستوران ها ، سرویس های محلی ، برنامه ها تلویزیونی قرار است جداگانه باشند.

البته فیس بوک اعلام کرده است که می خواهد تغییراتی را نیز برای صفحات شخصی اعمال کند که در آینده در مورد آنها صحبت خواهد کرد.

در ادامه این تغییرات ، فیس بوک افزونه انتخاب مردمی را به این صفحات اضافه کرده است تا بتواند جایگزین سیستم بازخوردهای قدیمی شود.این افزونه اولین بار در پاییز سال ۲۰۱۶ به بازار عرضه شد و با این روش کاربران می توانستند دوستان خود را به نقاط جذاب و جالب دعوت کنند.

در آخرین تغییرات اعمال شده در فیس بوک می توانیم به تغییرات در زمینه استخدام اشاره کنیم که این سایت بخش محلی را اضافه کرده است تا کاربران بتوانند در اطراف خود شغلی را پیدا کنند.فیس بوک در پیامی اعلام کرده است که با تغییرات جدید می تواند توجه مخاطبین بسیاری را به کسب و کارهای محلی جلب کند.

/ انتخاب

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در سایت منتشر خواهد شد.

پیام های که حاوی تهمت یا افترا باشد در سایت منتشر نخواهد شد.

پیام های که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبز با خبر باشد منتشر نخواهد شد.