جی وایسبرگ منتقد ورایتی بعد از نمایش «بدون تاریخ، بدون امضا» در جشنواره ونیز از بازی نوید محمدزاده تمجید کرد.

ایران آنلاین / وی نوشت: هر چهار شخصیت اصلی در بهترین فرم خود قرار دارند، اما این نوید محمدزاده است که در صحنه حضور در مرغ داری، کوی سبقت را از دیگران می رباید. جایی که مونولوگ مستأصلانه اش کیفیتی شکسپیروار می گیرد و تمام قدرت فیزیکی اش را دردمندانه به طوفانی از خشونت کلامی تبدیل می کند. شاید فیلم در برخی لحظات بیش از حد پرگو به نظر برسد. اما در این سکانس هر کلمه حکم یک مشت را دارد. / سینما دیلی

---

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در سایت منتشر خواهد شد.

پیام های که حاوی تهمت یا افترا باشد در سایت منتشر نخواهد شد.

پیام های که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبز با خبر باشد منتشر نخواهد شد.